Hvor ligger plombene i gilera DNA? Noen sider å tipse ?
Hvor ligger plombene i gilera DNA? Noen sider å tipse ?
Mornings...
Er det noen plomber i gileraen som jeg selv kan fjerne?
Noen sider som kan ambefales der hvor det er ytligere info å bilder tas gjerne i mot:P
Er det noen plomber i gileraen som jeg selv kan fjerne?
Noen sider som kan ambefales der hvor det er ytligere info å bilder tas gjerne i mot:P
Nsr 2000 modell. Ønsker pent brukt cagiva mito!
-
- MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Gilera scootere: Ta bort ring mellom variator og sett på effektanlegg.Nyere modeller med katalysator har meget liten dyse, så her må større dyse monteres. Disse har også en slangetilkobling som går fra eksospotta til luftfilteret. Dette blendes. Ønskes ytterligere effektøkning anbefales 70ccm sylinder. Sammen med Yamaha/Minarelli scootermotorer er dette blandt de sprekeste scootermotorene (når de trimmes). Orginaldysa er kun 56, og er alt for liten.
så istedenfor effektanlegg om du ikkke kjøper d så er d vel enten et blindrør eller ei blombe i potta ....
så istedenfor effektanlegg om du ikkke kjøper d så er d vel enten et blindrør eller ei blombe i potta ....
får jeg noe efektøkning ved å bare fjerne ringen ?
Plomba i potta, må den slipes vekk eller er det mulig å dra denne ut? Evt. foring el. . . .
Fjerne ring, evt plombe i potta + større dyse (hvilket nr?..kjører 2002 modell) Hvor mye efektøkning vil det da bli ca?
Plomba i potta, må den slipes vekk eller er det mulig å dra denne ut? Evt. foring el. . . .
Fjerne ring, evt plombe i potta + større dyse (hvilket nr?..kjører 2002 modell) Hvor mye efektøkning vil det da bli ca?
Nsr 2000 modell. Ønsker pent brukt cagiva mito!
plomberingene på potta er to rør som bare stikker ut, sånn at det blir mindre motstand, disse kan du kutte av å sveise igjen. Hvis du er lur så kutter du av rørene, tetter de igjen å sveiser rørene på så ser det ut som de ikke er rørt (krever litt skills med svieseapparat å sånn da)
Når du fjerner de får du ikke bedre toppfart men bedre bunndrag å akslerasjon.
Fjerner du ringen i variatoren øker toppfarten fra 50 til 70
Når du fjerner de får du ikke bedre toppfart men bedre bunndrag å akslerasjon.
Fjerner du ringen i variatoren øker toppfarten fra 50 til 70

Het Porsche på NMCF
Medlem nr. 100
Medlem nr. 100