For å starte med det første, så er jeg ei jente på 20 år. Jeg blir 21 i oktober, og vil dermed få en sesong på mellomtung sykkel før jeg fjerner plomberingen og kjører fulleffekt. Jeg bråbestemte meg for å ta lappen på sykkel i fjor, og rakk dessverre ikke å bli ferdig i høst, så nå ser jeg med lengsel mot den dagen jeg kan sette meg bak styret på kjøreskolens tohjuling igjen - noe som blir over påske (slutten av april). Litt oppfrisking, og så oppkjøring så fort som mulig! I mai hentes dessuten Fazeren jeg kjøpte meg på fredag, så da er sommeren reddet

Til daglig studerer jeg ingeniørfag i kjemi, og nå til jul var jeg halvveis i en bachelorgrad. Etter endt utdanning har jeg mange jobbmuligheter, men selv kan jeg tenke meg å jobbe med f.eks. DNA-analyser; altså litt CSI-preget

Ved siden av studiene jobber jeg deltid på en Esso OntheRun bensinstasjon, noe jeg har gjort siden september 2004. Byttet akkurat stasjon nå i månedsskiftet februar/mars, og trives veldig godt. Det er ikke verdens mest spennende jobb, men jeg har koselige kolleger og kunder, og trives ute blant folk, så jeg regner med å bli der til jeg er ferdig utdannet.
Forøvrig er jeg veldig glad i alt med fart og spenning å gjøre, slik dere alle her på forumet er. Ved siden av å se frem til mc-sesongen får jeg ut litt aggresjon på gokartbanen, og jeg er medlem hos Harald Huysman Karting på Alnabru. Har ennå tilgode å delta i noen konkurranse/serie, men synes det er veldig moro å konkurrere mot venner og mot min egen rekord.
Hva ellers skal jeg fortelle? Jeg er et sosialt vesen, som trives godt i selskap med venner, kolleger og familie, men jeg kan også være hjemme alene uten å kjede vettet av meg. Da er uansett msn pålogget, så jeg holder kontakt med folk der. Jeg er veldig glad i musikk, og har alltid musikk rundt meg, enten det er fra radioen, mp3-spilleren, cd e.l. Har ingen spesielle hobbyer jeg driver med, men bruker en del tid på dataen. Synes det er moro med tekniske duppeditter, er glad i å se filmer, gå på konserter, kjøre bil..
Får vel holde som en presentasjon av meg selv det her?! Slenger ut et bilde som avslutning, og så får dere bare spørre om dere lurer på noe