RS2 Matrix Pro
- Mantis
- MC: Aprilia RS250 (I wish!)
- It’s my birthday
De går ikke akurat bra, jeg knuste en med min.
Har hørt at rieju skal være ganske dårlig kvalitet på også, men kjørt noen har jeg ikke.
Er sikkert grei så lenge du kjøper den ny eller kjøper den brukt av en som har behandlet sykkelen fint
Har hørt at rieju skal være ganske dårlig kvalitet på også, men kjørt noen har jeg ikke.

Er sikkert grei så lenge du kjøper den ny eller kjøper den brukt av en som har behandlet sykkelen fint

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Knuste du han må det ha vært noe gale med sykkelen hans.mathiazz wrote:De går ikke akurat bra, jeg knuste en med min.
Har hørt at rieju skal være ganske dårlig kvalitet på også, men kjørt noen har jeg ikke.![]()
Derbi går ikke så mye bedre AM6, heller minimalt.
- Skyt her -
moped
her hjemme der jeg bor var det noen som sa at sånn der rijeu eller kosn det skrives ikke var så veldig bra
men jeg vet ikke
har aldi prøvd en eller stortsett sett en her 

Tempo Corvette 380 73 modell
------------------------------------------------------
derbi supermotard med gianelli eff.anlegg 50ccm
- MC: Aprilia RS50
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x) - Location: Sula;D
jeg og en kompis fikk en vanlig rs2 matrix delesykkel her for noen uker siden..
eneste jeg har å si om den sykkelen er at du MÅ like å SKRu, SKRU MYE!
må begynde å makke med speila for å få av sidekåpene gitt ;o
eneste jeg har å si om den sykkelen er at du MÅ like å SKRu, SKRU MYE!
må begynde å makke med speila for å få av sidekåpene gitt ;o
Aprilia RS50 Kundo Edition 
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?

moped
hehe
er det am6 motor som står i selve sykkelen? 

Kom ikke her å si at Derbi er kvalitet. Det er ikke Rieju heller.
Det eneste jeg er fornøyd med med min Derbi xrace er motoren, den er veldig god. Ellers så er det elendige fordempere (pailoi). Simringer spretter av for ingenting, dem ryker gjerne 2-3 ganger i løpet av en mopedtid. Lakken på ramma og spesiellt svingarmen flasser lett av.
Masse ledninger sliter fort, spesiellt til tempmåler, oljemåler og bensinmåler. Det er alt for mye plastikk +++.
Bare å innse at uansett hva slags moped du kjøper så får du ikke noe som er kvalitet. Du må minst kjøpe en sykkel på 125 cc + før du begynner å nærme deg noe som kan kalles kvalitet.
Motorteknikk i Kristiansand tjener kun ca 1500 når dem selger en derbi xrace. Den koster ca 20 000 ny.
For å ta xrace'n som et eksempel: Det koster kanskje 10 000 å produsere den. Den selges for kanskje 15 000 tl forhandler og fra forhandler til butikk er det rundt 17 000.
Sikkert 2500-3500 av de 5000 Derbi tjener på å selge mopeden går til garanti-saker. Derbi har sikkert gått i underskudd med et par tusen med min sykkel.
Det er rett og slett igenting å tjene på å selge en så billig sykkel når i tilegg markedet vil ha prisen så sykt lav. Da kan du rett og slett ikke forvente deg de beste delene.
En generell regel er at jo dyrere sykkelen er å selge jo mer kvalitet får du.
quote] Tull og tøys. Og om den går i 105 med effektanlegg(noe som den ikke gjør) så har ikke det noe med kvaliteten å gjøre.
Kom ikke her å si at Derbi er kvalitet. Det er ikke Rieju heller.
Det eneste jeg er fornøyd med med min Derbi xrace er motoren, den er veldig god. Ellers så er det elendige fordempere (pailoi). Simringer spretter av for ingenting, dem ryker gjerne 2-3 ganger i løpet av en mopedtid. Lakken på ramma og spesiellt svingarmen flasser lett av.
Masse ledninger sliter fort, spesiellt til tempmåler, oljemåler og bensinmåler. Det er alt for mye plastikk +++.
Bare å innse at uansett hva slags moped du kjøper så får du ikke noe som er kvalitet. Du må minst kjøpe en sykkel på 125 cc + før du begynner å nærme deg noe som kan kalles kvalitet.
Motorteknikk i Kristiansand tjener kun ca 1500 når dem selger en derbi xrace. Den koster ca 20 000 ny.
For å ta xrace'n som et eksempel: Det koster kanskje 10 000 å produsere den. Den selges for kanskje 15 000 tl forhandler og fra forhandler til butikk er det rundt 17 000.
Sikkert 2500-3500 av de 5000 Derbi tjener på å selge mopeden går til garanti-saker. Derbi har sikkert gått i underskudd med et par tusen med min sykkel.

Det er rett og slett igenting å tjene på å selge en så billig sykkel når i tilegg markedet vil ha prisen så sykt lav. Da kan du rett og slett ikke forvente deg de beste delene.
En generell regel er at jo dyrere sykkelen er å selge jo mer kvalitet får du.
Hei
jeg synes det er litt stilig med plastikk
er fornøyd med Derbien min
ingen lakk har flasset av enda
men det skjer sikkert snart
men går det ikke ant å lakke svingarmen?