litt harry kansje?

Prat om moped & scooter.
User avatar
Trulso
Posts: 500
Joined: 27 Apr 2005 16:04
Location: Trondheim

litt harry kansje?

Post by Trulso »

Nå får jeg sikkert mye pes, men d værste og mest harry jeg vet av er blod trimmede mopedre, som gneller som katta sjøl, og nesten ikke går framover lell, og for og gjøre skaken værre har mange hevet baken, noe som rett og slett gjør meg fustrert over hvor stygt er. Noen som er enig, eller jeg som er helt ut av min tid?
User avatar
Scotch
Posts: 1170
Joined: 30 Apr 2005 11:42
Location: Stavanger

Post by Scotch »

Enig!! koffer blodtrimme mopeder? de vett jo at di får 3500,- viss di blir stoppa.. synes og at å heve skjermen på mopeden ikkje e d finaste eg ser...

:wink:
Image

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
User avatar
NeoNxiX
Posts: 317
Joined: 07 May 2005 21:51
Location: Stjørdal
Contact:

Re: litt harry kansje?

Post by NeoNxiX »

Trulso wrote:Nå får jeg sikkert mye pes, men d værste og mest harry jeg vet av er blod trimmede mopedre, som gneller som katta sjøl, og nesten ikke går framover lell, og for og gjøre skaken værre har mange hevet baken, noe som rett og slett gjør meg fustrert over hvor stygt er. Noen som er enig, eller jeg som er helt ut av min tid?
Draget vettu :wink:
Scotch wrote:de vett jo at di får 3500,- viss di blir stoppa..
4200,-
My Lovely Rieju Rs2 Matrix 2003 modell
User avatar
Scotch
Posts: 1170
Joined: 30 Apr 2005 11:42
Location: Stavanger

Post by Scotch »

blitt 4200 nå ja :cry: alt ska bli så dyrt!!
Image

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
User avatar
mafia on 50cc
Posts: 37
Joined: 02 May 2005 23:43
Location: sandefjord

Post by mafia on 50cc »

men så lenge du ikke er av "pappa åpner lommeboka " typen så blir det kun mopp man har råd til og man vil jo så gjerne kjøre litt fortere en 45 . men når man begyner å legge 10 000 kr i en mopp så tar det av :lol:
Nå : racing mopp
Før :chopper mopp
Før :scooter
MikkeMus
Posts: 33
Joined: 29 Apr 2005 13:21
Location: Østfold

Post by MikkeMus »

Enig i at det er jævlig harry med folk som driver å hever baskjermen sykt og annen stygg styling.

Men å blodtrimme mopeder er jo bare kult. Hva er harry med det? Er ikke alle som har råd til lettsykkel. Dessuten trenger man jo ikke å komme borti politiet. Kjørte selv 1,5 år med en Rx uten å få noen bot.
Bare å la være og kjøre som en idiot hele tiden.
Last edited by MikkeMus on 25 May 2005 09:57, edited 1 time in total.
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

100% enig... men de gir jo oss normale en god latter da :P synes det er helt greit med de som kjører uplombert da og ikke styler noe så sykt harry...
coolfantaman
Posts: 118
Joined: 28 Apr 2005 23:54
Location: Egersund

Post by coolfantaman »

syntes det er greit at de trimmer syklene. Men når bakskjermen peker rett mot himlen, og waunderbauene henger tett i tett på styret, da begynner jeg og le inni hjelmen. Men det er en ting jeg liker med disse mopedene. Jeg kjører på en vei, så kommer en trimma pæd, og er så sinnsykt tøff at han kjører forbi meg i hele 80 km/t. Om jeg da skal den helt motsatte veien av den mopeden, så snur jeg, midt i den veien(ikke vist det er farlig) og kjører ettern, og passere i 100+ :twisted:
Honda - The Power Of Dreams

Kjører Honda Shadow 125 ccm
User avatar
Scotch
Posts: 1170
Joined: 30 Apr 2005 11:42
Location: Stavanger

Post by Scotch »

LoL!!! han er nok ikke så tøff da lenger :smt021
Image

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
coolfantaman
Posts: 118
Joined: 28 Apr 2005 23:54
Location: Egersund

Post by coolfantaman »

Scotch wrote:LoL!!! han er nok ikke så tøff da lenger :smt021
nupp. Prøver desperat å finne en sidevei og svinge av :smt044
Honda - The Power Of Dreams

Kjører Honda Shadow 125 ccm
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Post by Hawken »

Ikke trimminga som er harry Trusa, men heva bakskjerm er noe av det styggeste man kan gjøre med en moped!
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

har selv en moped akkurat som dette, men syns ikke den ser ut slik den er ;) hevet bak og er vel d av trim man kan sette i den (uten om enda større syl da) men kjøpte den med bakskjermen sånn, så må ha noen justeringer på framdemperen ( nå om 1 ukes tid faktisk) så skal jeg få den litt ned bak også ;) ser jo ut som jeg står på dritten om man kommer bakfra. hehe
div styling som baumer og juletrelys (ja juletrelys!!) på mopeder får meg til å le og veldig heva bakskjermer (men er stille om d i disse dager da :oops: hehe ) har sett mye forskjellig på mopeder her i byen gjennom de siste årene...

trim er helt greit og må nesten til , så lenge jeg ikke får kjøre bil eller mc lenger så kan den ikke være orginal, d hadde jeg aldri takla, den går vel 100 ærlige km/t nå...
| u9k |
Posts: 61
Joined: 16 May 2005 18:42
Location: Porsgrunn
Contact:

Post by | u9k | »

mafia on 50cc wrote:men så lenge du ikke er av "pappa åpner lommeboka " typen så blir det kun mopp man har råd til og man vil jo så gjerne kjøre litt fortere en 45 . men når man begyner å legge 10 000 kr i en mopp så tar det av :lol:
er det mye og bruke 29000,- på en moped ? :?:
Image
User avatar
Scotch
Posts: 1170
Joined: 30 Apr 2005 11:42
Location: Stavanger

Post by Scotch »

ja....
Image

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
User avatar
_Adler_
Posts: 1153
Joined: 14 Jun 2005 21:46

Post by _Adler_ »

Forstår ikke helt hva dere mener med heva bakskjerm. Noen som har bilde av det? Gjerne et ekstremt tilfelle :lol:
Post Reply