Kjør pent!
- Attila
- MC: '98 Yamaha YZF R1
Bil: '01 Mercedes Benz C200 Kompressor:) - Location: Akershus
Kjør pent!
Ville bare vise dere denne:
Håper at dette setter et lite "støkk" i oss alle slik at vi kjører slik at vi kan fortelle om det her, neste år!
La oss slippe en R.I.P. her inne.....
Håper at dette setter et lite "støkk" i oss alle slik at vi kjører slik at vi kan fortelle om det her, neste år!
La oss slippe en R.I.P. her inne.....
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)

Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)

jaja.. kan bare fortelle dere her inne at trafikken har tatt minst en av Mc-forumets medlemmer i år.. Troublemaker_sp døde i en bilulykke for ca 1,5 mnd siden eller no... har var ikke veldig aktiv skribent inne på her.. men tror han leste en del...
R.I.P Martin Larsen 09.03.2007
R.I.P Martin Larsen 09.03.2007
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
Uff slikt er trist å høre...
Kjør for all del forsiktig folkens!
Mvh
-Shaft-

Kjør for all del forsiktig folkens!
Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
-
Ifølge fredagens BA er det hittil ingen som har omkommet i MC-ulykker hittil i år på norske veier, men ulykkestallene har eksplodert i år i forhold til samme periode i fjor.
Min har vært ute og luftet seg, men feks idag måtte både snøkost og isskrape frem før jeg kunne kjøre bil til jobb. Urk.
Kjør pent, folkens!
Min har vært ute og luftet seg, men feks idag måtte både snøkost og isskrape frem før jeg kunne kjøre bil til jobb. Urk.
Kjør pent, folkens!
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
Typisk en sånn som hater motorsyklister og presser karen av veien med vilje fordi han ikke vil at motorsyklisten skal forbi. Han fikk nummerskiltet hvertfall, og den bilen hadde ikke sett pen ut etter at jeg hadde vært ferdig med den. Beste trikset er vel å borre høl i taket, og fylle kupéen med noe flytende, som stivner...Desmo-Dude wrote:Se opp for bilistene!!!
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Hva faen er poenget da? Om de vil ha en sykkel langt oppi ræva og må sitte som en hauk å se i speilene så
Værre med oss som har litt mindre sykkler, bare de hører en 2-takts lyd må de på purfaen bremse ned i 30 i 60 sonen, og når du legger deg ut begynner de å gi på så du ikke kommer deg forbi. Dette gjelder spesielt ungdommer på nattestid

Værre med oss som har litt mindre sykkler, bare de hører en 2-takts lyd må de på purfaen bremse ned i 30 i 60 sonen, og når du legger deg ut begynner de å gi på så du ikke kommer deg forbi. Dette gjelder spesielt ungdommer på nattestid

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]