Page 1 of 1
Bidalot Racing - AM6
Posted: 24 Apr 2007 11:59
by Memo
Har tenkt å kjøpe denne sylinderen:
http://www.speedoptions.no/index.php?ma ... 2f5851fdd5
Noen som har denne? går den bra?
Posted: 24 Apr 2007 12:05
by Mantis
Du kjøper heller denne:
http://www.speedoptions.no/index.php?ma ... 2f5851fdd5
Jeg har den og kan love deg både speed og kvalitet. Det er ikke altid prisen har alt å si, hebo er en mester når det kommer til topp ytelse.
Utsolgt er den også

Posted: 24 Apr 2007 12:15
by Memo
hm...den så jeg ikke.
takker
er det sånn at den løfterseg litt foran når du gir full pupp?
Posted: 24 Apr 2007 12:20
by Mantis
Den trenger tutrall ja!
Null på bunn - veldig lite i mellomregisteret - klikker mongo på rundt 8000omr (alt etter drevingen)

Posted: 24 Apr 2007 12:22
by Memo
ok....men har litt lyst på "jevnt drag" selvom man aldri får det
men turtallskick er jo alltid digg da...
Posted: 24 Apr 2007 13:08
by Mantis
Blir nok litt vanskelig med en 2-takter ja
Men jeg personlig ville gått for hebo, aldri skjært seg eller noe som helst problemer med den. Deler til den er enkelt å få tak i også, feks stempelringer. Har det i drøssevis på speedoptions.
Posted: 24 Apr 2007 23:37
by Eike_Oak
Bidaloten går nok bedre enn Heboen, og holdbarhet avhenger montasje/flaks.
Jevnt drag får man med eksosventil.
Posted: 24 Apr 2007 23:57
by derbi sm
Eike_Oak wrote:Bidaloten går nok bedre enn Heboen, og holdbarhet avhenger montasje/flaks.
Jevnt drag får man med eksosventil.
skal man bruke mye 2-takts olje under montering av ny sylinder?

Posted: 25 Apr 2007 00:44
by Mantis
Eike_Oak wrote:Bidaloten går nok bedre enn Heboen, og holdbarhet avhenger montasje/flaks.
Jevnt drag får man med eksosventil.
Klarer du aldri å være enig?

Posted: 25 Apr 2007 10:08
by Eike_Oak
mathiazz wrote:Eike_Oak wrote:Bidaloten går nok bedre enn Heboen, og holdbarhet avhenger montasje/flaks.
Jevnt drag får man med eksosventil.
Klarer du aldri å være enig?

Gidder ikke si noe hvis jeg er enig
Men seriøst, sammenlign portmappet i Bidaloten med portmappet i Heboen.
Posted: 25 Apr 2007 11:08
by Memo
tror jeg går for badalot...
er bare 500kr forskjell, så kan like gjerne gå for den dyreste og beste

Posted: 25 Apr 2007 13:09
by Evje
Kan i allefall nevne at Hebo-sylinderene er veldig holdbare etter mine og kammerats erfaring. Hebo Replica har et godt hc og tåler masse straffing. Er samme belegg som i Patanegra osv, men mindre porter.
Klarer 105-110 med Hebo Replica og MK PR esksos så skal nok greit passere 120 med Hebo patanegra eller revolution. Godt mulig også 125.
Husk at riktig forgasser og justeringer + effektanlegg med godt toppdraqg teller.