Mitt navn; Leif Motorvei!

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
Leif Motorvei

Mitt navn; Leif Motorvei!

Post by Leif Motorvei »

Har fått noen spørsmål om hvorfor nicket mitt er som det er, og at jeg burde fortelle om det her.

Det er vel egentlig ikke stort å skryte av... Som alle andre motorinteriserte er jo motorvei en selvfølgelig del av nicket. Nej, jeg heter ikke Leif. DEt var rett og slett det at jeg skulle finne ut av hva katten til fetteren min skulle hete. Ettersom motorvei er et ord jeg synes klinger vanvittig bra, prøvde jeg å finne på ting som passet til motorvei. Etter en stunds tenking falt Leif Motorvei ned i hodet. Etterhvert begynte jeg å hete det der jeg er registrert på nettet ( bl.a. freakforum) og synes det klinger bedre å bedre for hver gang noen sier det. Etterhvert kalle folk meg bare for leif motorvei til vanlig også, noe som jeg synes er gøy.

Nei, katten ble ikke hetende Leif Motorvei :wink:

Så, hvordan ble dere hetende det dere heter?
ingen parfyme kan måle seg med svidd asfalt
Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

Har en egen tråd om valg av nick her.. ;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jaja, nok tråder om dette, men men, får vel fortelle igjen.

Jeg heter Gixxerman fordi jeg ble hekta på sykler i en alder av 13år da jeg fikk sitte bakpå min brors gixxer 750 i -93. Har siden den gang alltid hatt et ønske om å eie en gixxer, og det gjør jeg den dag i dag, og angrer ikke et sekund. Gixxer er rått, og mer er det ikke å si om den saken.
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Kan også fortelle om hva bakgrunnen for mitt nick er igjen :P
Jeg hadde bare svært lite å komme med, og ettersom jeg har brukt dette nicket på flere andre ting og tang jeg har registrert meg som så har jeg blitt hetende dette for å.. ja, rett å slett huske på det :P

Ikke særlig interessant men
Post Reply