Fikk disse i posten og dag og har koblet opp, og jeg har fått meg varselblinker når jeg blinker til en av sidene når ikke lys eller park står på... setter jeg på dette så skjer det ingen ting... ingen av gangene blinker det i instrumentet... hva er galt?
Takk for raske svar... sykkelen står nå uten begge øvre sidekåpene...
MacPlaya wrote:Fikk disse i posten og dag og har koblet opp, og jeg har fått meg varselblinker når jeg blinker til en av sidene når ikke lys eller park står på... setter jeg på dette så skjer det ingen ting... ingen av gangene blinker det i instrumentet... hva er galt?
Takk for raske svar... sykkelen står nå uten begge øvre sidekåpene...
Siden du har "varselblink" misstenker jeg at du har krysskoblet noe. Dobbeltsjekk at jord går til jord og + til + på begge sider.
Koblet opp på høyre siden med diode blink og vanlig pære på venstre siden. Da funker det til høyre, men til venstre får jeg varselblink.
Koblet så på vanlig blink med pære på høyre siden igjen og da funket det igjen... sjekket ledningene også... arg... Så må være noe annet...
Hmmm... Kan det være så enkelt som at diodene forbruker så lite strøm at blinkreleet oppfatter det som om at pærene er gåen? Skjønt - da burde du vel gjerne fått permanent lys og ikke varselblink...
Tror jeg får prøve med motstand ja... det er vel samme motstand som man har på diodeblinklysene bak? Rart det ikke fulgte med hvis jeg må ha de egentlig...
Så en side hvor de hadde sånne, men husker ikke hvor... anyone?
Jeg har montert diodelys foran, men får bare rask blinking. Fikk høre at man må montere motstand. Jeg har ikke peiling, hva gjør jeg nå? Hvor får jeg tak i dette og hvor stor motstand trenger man?
No pain, no gain... Mind over body!!
Harley Davidson Street Glide Special
Harley Davidson Night Rod S
KTM Duke 690 (Solgt)
Honda VTR 1000F (Solgt)
Kawasaki Z750 2004 (Solgt)
Honda CBR 900RR (Solgt)
Ja, de blinker, men de blinker raskt. Har også miniblinkers bak, disse fungerer bra med de originale foran. Men får ikke de nye til å fungere. Det fulgte med motstand kabel til ddiode lysene, men dette virket ikke.
No pain, no gain... Mind over body!!
Harley Davidson Street Glide Special
Harley Davidson Night Rod S
KTM Duke 690 (Solgt)
Honda VTR 1000F (Solgt)
Kawasaki Z750 2004 (Solgt)
Honda CBR 900RR (Solgt)
Oki... da må det være blinklysene mine foran det er noe galt med da... får jo selvsagt ikke byttet inn igjen disse da jeg har klippet av kontakten som satt der....
fikk diode blinkere foran i posten i går så har ennå ikke montert dem.
skal si fra visst jeg finner ut av noe lurt, men post her med forklaring visst du ordner det