Jeg ville lagt den ut med sladdete nummer. Vi kan ta ansvar for våre egne kjøretøy, og bør gjøre det for andres også, spesielt når det er et såpass sjeldent kjøretøy det er snakk om. En telefonsamtale, og så får man hvite hvor eier bor.
Volvo 1800 også kjent som "Helgenen-bilen" ble jo også laget i england.
Var en som fortalte meg at den hadde Volvo motor i metriske mål (verktøy) mens karosseriet var i tommer.
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)
Banditbiker wrote:Jeg ville lagt den ut med sladdete nummer. Vi kan ta ansvar for våre egne kjøretøy, og bør gjøre det for andres også, spesielt når det er et såpass sjeldent kjøretøy det er snakk om. En telefonsamtale, og så får man hvite hvor eier bor.
Om noen vil rappe en bil eller MC, kan de like gjerne se den selv på gata, skrive ned reg nr for SÅ å dra hjem til eieren?
Jeg ser mange er hysterisk paranoide på dette. Jeg fatter det egentlig ikke helt...
eller ringe biltilsynet å spøre etter en Marcos å si du er intresert i å se på den eller no sånnt Fixet reg nr til en ST350 jeg ved å ringe biltilsynet..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!