"styling" til suzuki sv 650
"styling" til suzuki sv 650
hei. er ny her på forumet:) jeg skal kjøpe meg en suzuki sv 650 2004mod nå til helgen:)
jeg tenkte å bestille noen deler til den som: * bellypan (chin spoiler)
* onesit
* undertray
* blinklys
* mindre speil
det jeg lurer på om det finnes en bra internett side for dette?
jeg har funnet noe av det, men ikke i samme butikk. (vil helst bestille alt i samme butikk, vertfall de 3 første delene)
takk for svar:)
jeg tenkte å bestille noen deler til den som: * bellypan (chin spoiler)
* onesit
* undertray
* blinklys
* mindre speil
det jeg lurer på om det finnes en bra internett side for dette?
jeg har funnet noe av det, men ikke i samme butikk. (vil helst bestille alt i samme butikk, vertfall de 3 første delene)
takk for svar:)
-
Hvis du bestiller fra Norge med posten, så tar det som regel lengere tid en å bestille fra England, og noen ganger U.S.A (kommer ann på hvor ofte butikk\verksted sender). Det er ikke noe minus i å bestille fra england, og er ett stooort pluss hvis du kjenner noen i Sverige som du kan sende til. Du slipper da å betale moms, og vips, 25% av prisen borte..
Skal du kjøre som en dust, pass på å gjøre det ordentlig!
- Galilee
- MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Tenkte jeg ikke på. Jeg har klart meg med skoletysken.rayman85 wrote:er ikke så sprek på tysken, går det ikke å skifte språk?
Katalogen har rikelig med bilder så den bør jo være forståelig:
http://pdfkatalog1.louis.de/pdf/Louis_2007.pdf
NB! ca 200MB
Eller du kan gå hit: http://www.louis.de/_40d25745c972939b9d ... ic=foreign
og ringe eller maile engelskspråklig og spørre om det du er ute etter.
...eller ta en svipptur til Kiel Lübeck eller Hamburg evt. en hvilken som helst større by i Tyskland eller Østerrike. De har MANGE butikker.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
-
Det blir vel ikke mer enn 7% borte?Mats Monroe wrote:Hvis du bestiller fra Norge med posten, så tar det som regel lengere tid en å bestille fra England, og noen ganger U.S.A (kommer ann på hvor ofte butikk\verksted sender). Det er ikke noe minus i å bestille fra england, og er ett stooort pluss hvis du kjenner noen i Sverige som du kan sende til. Du slipper da å betale moms, og vips, 25% av prisen borte..
Ved bestilling i EU til Norge skal du slippe MVA i EU-landet.
Sist jeg sjekket var VAT i GB 18%
Altså betaler du 25-18 = 7% mer MVA for varer fra England dersom de sendes rett til Norge.
Innenfor EU-landene betaler man derimot MVA i avsenderlandet om jeg ikke husker feil.
da var jeg komt hjem, er langt fra molde til stavanger når været ikke er helt på topp..
jeg har fått ny potte på den;) det er obligatorisk med lyd potte på de sykklene!
tenkte jeg skulle lage meg en "fender eliminator" (fjerne bakskjermen, å montere skiltet oppi der) da sparer jeg 1000-1500 et undertray vil koste.
noen sv riders så vet om bakskjermen å "undertrayet" er Èn del?
eller om det er to deler, sånn at jeg kan fjerne BARE bakskjermen, (uten å måtte kappe noe) å lage en skilt holder.
takker for alle svar jeg har fått å kommer til å få:)

tenkte jeg skulle lage meg en "fender eliminator" (fjerne bakskjermen, å montere skiltet oppi der) da sparer jeg 1000-1500 et undertray vil koste.
noen sv riders så vet om bakskjermen å "undertrayet" er Èn del?
eller om det er to deler, sånn at jeg kan fjerne BARE bakskjermen, (uten å måtte kappe noe) å lage en skilt holder.
takker for alle svar jeg har fått å kommer til å få:)