Hva er verdt å vite om TL 1000 S

Prat om tung MC.
Post Reply
Dr.Andersen
MC: 97`TL1000s

Hva er verdt å vite om TL 1000 S

Post by Dr.Andersen »

Hei. Jeg er helt ny i MC verdenen(og på dette forumet),og leter etter info om 98mod TL 1000 S. Hadde tengt å kjøpe meg en slik sykkel,men finner veldig få slike til salgs. Har kun hatt en sykkel før ,og det var i 99 da jeg kjøpte en R600 som jeg brukte bare i noen mnd før jeg solgte den. Nå er jeg da blitt litt eldre og mere fornuftig,så jeg går for en S istedet for R :D
Er det noen kjente feil på disse syklene? Hvor mye går disse for?
Bra forum foresten.. :!:
sammyboy

Post by sammyboy »

Her er en grei side dedikert til TL1000 modellen med både pluss og minuser med den,,

http://www.thumperzone.com/
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Dr.Andersen

Post by Dr.Andersen »

Thanx. Mye greier på utenlansk :roll:
Uansett... Jeg tror jeg kjøper den,så får jeg ta det der etter... Bare bli enig om pris først..
sammyboy

Post by sammyboy »

Tre hoved problemer med TL'n fra siden eg la ut er:

Clutch slurer

Feil på ECU'en

Bensin? i oljen

Alt registrert på tidlige modeller, og alle ser ut til å være overkommelige...
Svennis
MC: 2007 Harley Davidson VRSCDX Night Rod Special. Kess tech effektannlegg, ellers ganske original (Ennå:-))
2015 Street Glide Special

Post by Svennis »

kul sykkel det, vurderte den selv når jeg nå kjøpte sykkel. Men det er noe spesieelt med Honda VTR, lyden er rå, og kjøreegenskapene er rå. Og så er det en honda, lite problemer.

http://www.superhawkforum.com det er en amerikansk side, og den heter superhawk der, så er det en kar som har en VTR som har gått 137000 miles, og den går fint ennå... det er trofast sykkel det.
No pain, no gain... Mind over body!!

Harley Davidson Street Glide Special
Harley Davidson Night Rod S
KTM Duke 690 (Solgt)
Honda VTR 1000F (Solgt)
Kawasaki Z750 2004 (Solgt)
Honda CBR 900RR (Solgt)
Dr.Andersen

Post by Dr.Andersen »

Ok,Takker for svarene. Hjelper en stakkar som ikke har peiling på dette mye. Den jeg har kjøpt er gått 32000km. Yoshimura anlegg og en sånn spoiler under. Ikke orginalkåpe,men en liten plastsak. Synes ikke den er helt iøynefallende,så jeg tengte å kjøpe en annen. Hvor finner jeg slikt da?? Dere er flink med linker her,så hvorfor ikke vise meg en til :lol:
Jeg er vel mest en Suzukimann og ikke Honda... Driver mye med snøscooter,så jeg holder meg til en å samme imoprtør/forhandler. Har vel egentlig ikke kjørt annen sykkel enn den 99 R600 jeg hadde i 99.
Post Reply