Antall hestekrefter i Virago 535?

Prat om mellomtung MC
Locked
kristoffa

Antall hestekrefter i Virago 535?

Post by kristoffa »

Etter å ha hatt førerkort på MC i 15 år har jeg nå blitt stolt eier av min første motorsykkel; en Virago 535. Er det noen som vet hvor mange Hk det er i denne? Jeg leter og leter, men finner ikke ut av det.......
inunf
MC: Ymse

Post by inunf »

Se på bikez. Der står effekten på de fleste mc'er. Prøvde å søke på Virago, men det var så mange. Må vite årsmodell. Uansett er det vel mer enn 34 hk, så den er ikke mellomklasse...
kristoffa

Post by kristoffa »

inunf wrote:Se på bikez. Der står effekten på de fleste mc'er. Prøvde å søke på Virago, men det var så mange. Må vite årsmodell. Uansett er det vel mer enn 34 hk, så den er ikke mellomklasse...
Takk skal du ha :) !
Sykkelen er en 1993-modell. Ut fra angivelsene i vognkortet fikk jeg "hjelp" til å beregne antall hestekrefter og kom fram til i underkant av 34. Jeg antok derfor at den var en mellomklasse.
Har sett på flere annonser for brukte Virago 535 og noen oppgir antall hestekrefter til å være 34, mens noen skriver 46.
I følge spesifikasjonene på linken du hadde lagt inn inneholder den 46 hestekrefter og det er kW som er på 33,6.
Da må vel 46 hestekrefter være det riktige da................ :smt017 ?
Pollti

Post by Pollti »

Det må være feil ? 88 modellen har 42,3 hk og det samme har 94 modellen mens 98 modellen yter 44 hk. Alle disse har max ytelse ved 7500 rom.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Det holder med én tråd: http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?t=5711

Denne stenges.
Locked