kjærring råd?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
crab
MC: Aprilia RS50
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x)

kjærring råd?

Post by crab »

Noen som har noen gode kjærringråd mot ørebetendelse og vont i halsen?`har liksom en stor kul bak i halsen :P gidder ikke stikke på legen en gang jeg :o

alle svar mottaes med STOR takk :)
Aprilia RS50 Kundo Edition :D
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
Image
crab
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x)

Post by crab »

nja, prøvte i helgen, men det resulterte bare i enda mer faen skap og greier og greier.. æsj alså :(
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
Image
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Hmm... snedig.. funker her :lol:
gt-r

Post by gt-r »

96% tar knekken på det meste :P neida er ingen doktor men hørt at honning og varm melk virker(ikke i øret) og varme flaske imot øret :wink:
Yamaha R1
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Yamaha Raptor 700 (solgt)
Alas
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.

Post by Alas »

Og hvorfor i alle dager gidder du ikke gå til legen?? Har du ørebetennelse kan den nok behandles, om det er det du har. Det er mange hobby-leger i dette landet her.

Er du bare litt fysen så går det over av seg selv. Alkohol er ikke noe triks, ta det med ro, få i deg litt c-vitamin og mye væske. Har du feber og kan leve med den, gjør det, den er der for en grunn.

Er det jeg gjør om jeg ikke er på topp.

Også varm kakao eller varm, sterk solbærsaft!
Ulvinnen
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km

Post by Ulvinnen »

Ørebetennelse?

Da er det viktig å bruke nesespray, så du får åpnet kanalene og redusert trykket. Prøv å sove med hodet høyt, ellers forverrer smertene seg når du ligger.

For å lindre halsen, er det mange som liker varm melk med honning. Hvis ikke dette hjelper, så får du bite i det sure eplet og komme deg til lege. *Streng* :smt018
lgbekk

Post by lgbekk »

Seriøst råd: Har du en stor kul bak i halsen bør du komme deg til legen! Skulle kulen attpå til ha et hvitt ekkelt belegg så er det ingen grunn til å vente! Jeg har hatt halsbetennelse / streptokokker flere ganger og det er IKKE til å spøke med. En enkel og helt smertefri prøve vil vise om det er seriøs halsbetennelse. Hvis du har det og ikke søker hjelp vil du garantert angre!! Hvis prøven viser at du ikke har det kan du jo bare rusle på butikken og kjøpe drops. Så enkelt er det :roll:
Kriz

Post by Kriz »

jegermeister er for svakt.. kjøp jack daniels singel barral teneesee sterk whiskey blir kvitt alt av faenskap..
Weezer
MC: Monster S2R800 - 07

Post by Weezer »

Kriz wrote:jegermeister er for svakt.. kjøp jack daniels singel barral teneesee sterk whiskey blir kvitt alt av faenskap..
Blir ikke frisk, men det er så mye triveligere å være sjuk :wink:
A motorbike is an engine you can sit on
Dr.Andersen
MC: 97`TL1000s

Post by Dr.Andersen »

Vond hals? Ta 20 stk helpepper og litt vann når det begynner å bli betennelse.. Funker som snus-.. :-k
http://www.team-alta.com/

TL1000s
F1000
Firecat 1056 prostock
crab
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x)

Post by crab »

vel, drops hjelper ikke noe særlig. gått på curamed råmelk greier, doc, repils å greier å greier lenge nå.. hjelper ikke en dritt.. prøve å få en god natts søvn, så prøve skolen igjenn i morgen ;)

takker for alle svar :)
Image
Speedy Gonzales
MC: Z1000 08

Post by Speedy Gonzales »

Hvis ingenting hjelper vil eg anbefale å ta turen til legen 8)
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
crab
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x)

Post by crab »

får se hvordan formen er i morra ;)
Image
Bevesocth

Post by Bevesocth »

Madammen hadde tette bihuler, ingen stemme, vond hals og var generelt ganske syk.. Også lot hun meg lage pizzasausen, noe jeg gjorde med stor glede og MASSE sterkt krydder (tabasco, habanero, hvitløk, you name it)..
Resultatet ble ihvertfall at stemmen kom tilbake etter ett stykke pizza, og når resten av pizzaen var borte var alle symptomene borte også :)

Så supersterk mat funker bra :)
'04 SV650
Post Reply