Og hvorfor i alle dager gidder du ikke gå til legen?? Har du ørebetennelse kan den nok behandles, om det er det du har. Det er mange hobby-leger i dette landet her.
Er du bare litt fysen så går det over av seg selv. Alkohol er ikke noe triks, ta det med ro, få i deg litt c-vitamin og mye væske. Har du feber og kan leve med den, gjør det, den er der for en grunn.
Da er det viktig å bruke nesespray, så du får åpnet kanalene og redusert trykket. Prøv å sove med hodet høyt, ellers forverrer smertene seg når du ligger.
For å lindre halsen, er det mange som liker varm melk med honning. Hvis ikke dette hjelper, så får du bite i det sure eplet og komme deg til lege. *Streng*
Seriøst råd: Har du en stor kul bak i halsen bør du komme deg til legen! Skulle kulen attpå til ha et hvitt ekkelt belegg så er det ingen grunn til å vente! Jeg har hatt halsbetennelse / streptokokker flere ganger og det er IKKE til å spøke med. En enkel og helt smertefri prøve vil vise om det er seriøs halsbetennelse. Hvis du har det og ikke søker hjelp vil du garantert angre!! Hvis prøven viser at du ikke har det kan du jo bare rusle på butikken og kjøpe drops. Så enkelt er det
vel, drops hjelper ikke noe særlig. gått på curamed råmelk greier, doc, repils å greier å greier lenge nå.. hjelper ikke en dritt.. prøve å få en god natts søvn, så prøve skolen igjenn i morgen
takker for alle svar
Aprilia RS50 Kundo Edition Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
Madammen hadde tette bihuler, ingen stemme, vond hals og var generelt ganske syk.. Også lot hun meg lage pizzasausen, noe jeg gjorde med stor glede og MASSE sterkt krydder (tabasco, habanero, hvitløk, you name it)..
Resultatet ble ihvertfall at stemmen kom tilbake etter ett stykke pizza, og når resten av pizzaen var borte var alle symptomene borte også