Nsr buler ut, hva kan være porblemet?
Nsr buler ut, hva kan være porblemet?
Har hatt et problem i det siste med at jeg starter sykkelen, kjører cirka 500m så buler den ut. Og da får jeg noen ganger startet den igjen, men da skjer det samme igjen. Har sjekka pluggen, bensin osv? Er det noe annet som kan være årsaken. Har Jolly moto effektanlegg stående på nå.
Kan det være at en ikke får nok bensin? Problemet er i hvertfall sinnsykt plagsomt.
På forhånd takk;)
Kan det være at en ikke får nok bensin? Problemet er i hvertfall sinnsykt plagsomt.
På forhånd takk;)
-
- MC: Dt125r 01
Xbike: Cbr 125
-
Kanksje det kan være noe med Tomgangsskrua elr Lufteskrua? Siden du har eff. annlegg kan det være dysa, men jeg tviler.
Jeg har 2 kammerater med NSR, og han ene(Trotat, han er medlem her) hadde et problem med at den var vansklig og starte, og vi "sjekka" pluggen, men så ingen feil, så etterhvert så bytta vi hele pluggen men en ny, og da funkan fint.
Så kan være lurt å kjøpe en ny plugg, ikke bare sjekke den.
Jeg har 2 kammerater med NSR, og han ene(Trotat, han er medlem her) hadde et problem med at den var vansklig og starte, og vi "sjekka" pluggen, men så ingen feil, så etterhvert så bytta vi hele pluggen men en ny, og da funkan fint.
Så kan være lurt å kjøpe en ny plugg, ikke bare sjekke den.
-
Re:
Blir det samme som å starte i 4 gir. Selv om det er høyt gir går det dårlig.Hookie wrote:Håkå =) bare synes det var litt rart at jeg mista fart da jeg gira oppover ;DTore^NSR wrote:tjaaa, den greier ikke å dra den ut disse girene, hvis du ikke trimmer eller drever ned.
Nsr'en drar best på høyt turtall 8-10k rpm. Hvis du ligger over under dette turtallet går det dårlig, som hvis du girer opp og faller under 8k rpm går det dårlig. Luftmotstand og friksjon blir større enn motorkraften.
Honda nsr