Kjørehansker

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
GIXXers

Kjørehansker

Post by GIXXers »

Jeg har noen alpinestar kjørehansker, er er so lei av at når jeg møter på ei regnbye så blir hanskene kliss våte.. Er de noen som har erfaringer med andre gode hansker. Vil ikke at dei skal vere tjukke.

Fant disse på nette; http://www.norsafe.net/?c=vv&vg=9&ug=19&vid=4153

Dei såg ganske OK ut, og er vanntette. :D
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Rukka X-trafit :wink: Koster 1495kr, er tynne og behagelige hansker og MED Gore-Tex. Løyp og kjøyp :wink:
Alas
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.

Post by Alas »

Gixxerman wrote:Rukka X-trafit :wink: Koster 1495kr, er tynne og behagelige hansker og MED Gore-Tex. Løyp og kjøyp :wink:
Støttes!

Har dem selv og er kjempefornøyd så langt.
esstrom
MC: Kjører en Honda Magna 750 94 modell, kjempesykkel med kruttmotor og fine kjøre egenskaper:)

Post by esstrom »

Heisann, prøvde et google søk, men fant ikke noen forhandlere, hvor er det dere har kjøpt disse hanskene?
TommyT
MC: 94 Honda CB500

Post by TommyT »

Bevesocth

Post by Bevesocth »

Jeg kjøpte alpinestars SP-1 til denne sesongen , og hadde SP-3 i fjor.. SP3'ene har jeg lagt under setet, så når det begynner å regne dytter jeg de nye under setet og tar på de gamle. Så får jeg bare bli våt på henda til regnet passerer ;)

Vått og kaldt når det holder på, men veldig gode hansker når det likevel er tørt ;)

Alpinestars SP-1 kan anbefales på det varmeste, forøvrig :)
'04 SV650
esstrom
MC: Kjører en Honda Magna 750 94 modell, kjempesykkel med kruttmotor og fine kjøre egenskaper:)

Post by esstrom »

Post Reply