Varmeholker..

Prat om tung MC.
Post Reply
bandit
MC: Honda CBR 1100 XX Super Blackbird

Varmeholker..

Post by bandit »

Jeg er på jakt etter noen effektive varmeholker av god kvalitet til en grei pris (ca tusenlappen?).. Noen som har gode tips om fabrikat/type og hvor jeg kan få tak i disse?

Er fortrinnsvis ute etter tips fra folk med ERFARING, ikke bare "har hørt at .. / det ryktes at.." 8)
'05 Honda CBR 1000RR

X: '97 Honda CBR1100 XX SuperBlackbird
X: '86 Kawasaki GPZ 900 R
X: '92 Suzuki Bandit 400
X: '94 Suzuki GN125
TommyT
MC: 94 Honda CB500

Post by TommyT »

Jeg kjøpte meg nylig et sett med varmeholker fra Oxford:
http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&ac ... pid=174&p=

Jeg har ikke prøvd noen andre modeller, så jeg har ikke noe sammenlikningsgrunnlag, men disse holkene fremstår som svært ok til prisen (ca. 700 kroner). Kontrollmekanismen er ikke som avbildet på pakka, deriomt så er det en liten digital sak med fire diodelys som indikerer effekten. Det er også et form for spenningsvers som hindrer deg i å bruke varmeholkene om spenningen på batteriet blir for lav. Eneste jeg syns er litt knot med de er selve ledningssystemet ut fra hoken. Det kommer en tapp som stikker en centimeter eller to ut, og man er naturlig nok avhengig av å ha nok ledning til å få vridd hendelen rundt. Synes de kunne fått til en bedre patent der, men alt i alt et produkt jeg er godt fornøyd med. Varmer godt gjør de og :D
Gizmodude
MC: '86 Honda VF1000 F-II Bol d'or

Post by Gizmodude »

Hos Høy Puls selger de ett sett som er bra
http://nettbutikk.hoypuls.no/products/M ... med_varme/

Jeg har dette settet på min og dama sin sykkel, fungerer helt topp hos oss.
Billig er dem også, samme settet koster stort sett over 600,- ellers.

Løp og kjøp ;-)
Misha

Post by Misha »

Kan trygt anbefale Oxford, noe begge ovenforstående sett er, kjørte de en sesong på gamlesykkelen uten problemer, kommer nok til å montere tilsvarende på hamayaen min til høsten. :)
-99 Yamaha xj600 Diversion
-78 Moto Morini
Post Reply