Funderer litt på å skaffe meg en Bagster Sherpa. Er det noen som har den/sett den på sykkel? Fikk et inntrykk av at den er ganske stor, og da er det kanskje ikke noe for en GSX-R som man sitter veldig fremoverlent på.
Er det noen som har en tanksekk de er fornøyde med og kan tipse meg?
Spyder
Bagster
Re: Bagster
Kan fortelle deg at denne bagsteren er helt utrolig 
Har ikke testa noen andre, men kjøpte meg denne på torsdag og er utrolig fornøyd.
Var på helge tur og tok med meg sko , bukse , genser , t-shirts , undertøy , ekstra visir , hansker , div småting og ikke minst gortex bukse og jakke
Å da trengte jeg ikke "slå" den ut. Så her er det mer enn nok plass. Å alle løsningene på sherpaen var
godt gjennomtenkt. Begge kan brukes som tankveske og begge kan brukes som sekk. Så mange muligheter.
Du må ikke ha dem montert på hverandre.
Å et lite tips... Dem selger sekker på smart nå for 69kr, løp og kjøp. UTROLIG god som bruk på mc.
Mvh TomR

Har ikke testa noen andre, men kjøpte meg denne på torsdag og er utrolig fornøyd.
Var på helge tur og tok med meg sko , bukse , genser , t-shirts , undertøy , ekstra visir , hansker , div småting og ikke minst gortex bukse og jakke

Å da trengte jeg ikke "slå" den ut. Så her er det mer enn nok plass. Å alle løsningene på sherpaen var
godt gjennomtenkt. Begge kan brukes som tankveske og begge kan brukes som sekk. Så mange muligheter.
Du må ikke ha dem montert på hverandre.
Å et lite tips... Dem selger sekker på smart nå for 69kr, løp og kjøp. UTROLIG god som bruk på mc.

Mvh TomR
Honda CB 900 Hornet 2004 

Takk for tipset. Hvor kjøpte du Sherpaen, og hvor mye måtte du gi for den?
Så jo absolutt ut som det er mer enn nok plass ja..
Spyder
Spyder
Kjøpte den i oslo... mcoslo.no. Dem rota litt med bestillinga mi, men gikk greit.Spyder wrote:Takk for tipset. Hvor kjøpte du Sherpaen, og hvor mye måtte du gi for den?
Spyder
www-mc-artikler.no har den også. Tror de fleste mc forhandlere tar inn varer fra sps.
http://www.sps.no, ring dem så forteller dem deg nærmeste fohandler.
Var ikke gratis da.... 2180kr. :\ Men synes det var verdt det jeg.
Er jo 2 bagger så blir jo litt dyrere enn å kjøpe bare en singel.
Ser stillige ut iforhold til mye annet og virket utrolig gjennomtenkt.
Mvh TomR
Honda CB 900 Hornet 2004 

vel, da har jeg bestilt Bagster Sherpa. 
Bestilte den i går(Tirsdag) så da satser jeg på at jeg får den i morgen eller fredag. Gleder meg jeg.
Spyder

Bestilte den i går(Tirsdag) så da satser jeg på at jeg får den i morgen eller fredag. Gleder meg jeg.
Spyder