20 år, jobber som eletrikerlærling i industrien, regner med å ha fagbrev rett etter nyttår. Kommer fra Karmøy kommune som ligger sør for Haugesund. Har egentlig aldri kjørt sykkel før, kun en moped jeg brukte alt for mye penger på trim på, utenom det har jeg aldri satt mine bein rundt en tung sykkel. Er heller ingen i familien min, utenom søskenbarnet mitt som jeg tok lappen sammen med, som kjører sykkel, så hvor dette stammer fra, det aner jeg ikke. Kjøpte meg ny sykkel for ett par mnd siden, og ser fram til å ha den mellom bena gjennom sommeren. Kommer til å legge ut litt bilder i ny og ne her, men utenom det så regner jeg ikke med den helt store aktiviteten.
Kan vel ta historien om hvordan jeg endte opp som MC-fører:
Mitt søskenbarn, Vegar (vevea her inne), spurte om jeg var interresert i være med på MC-lappen. Jaja, tenkte jeg, hvorfor ikke, å jeg ringte å meldte oss på teorikurs. Teorikurset ble tatt, og jeg hadde min første kjøretime den 30. april i år. Den 15 april kjørte jeg opp. Samme dagen som jeg kjørte opp måtte jeg reise på jobb i 2 uker. Litt surt med rykende lapp, men måtte uansett vente på den nye sykkelen jeg hadde bestillt.
Sykkelen jeg hadde bestilt var en Kawasaki Z750, type grønn. Denne er registrert som mellomtung (34hk). Vært litt venting på den, men det gjorde ingenting siden jeg ikke hadde lappen likevel. Men nå er alt klart, jeg kom hjem i går, sykkelen var jeg å hentet i dag. Så litt dårlig ut, siden det pøsregnet på morgenkvisten og utover dagen. Jeg var ikke så veldig lysten til å ta en sykkel med helt nye dekk på klissvåt asfalt, spesielt når jeg er så uerfaren når det gjelder kjøring. Men når jeg sto i butikken ble det opplett, og på vei hjem tørka veibanen såpass at jeg følte meg noenlunde trygg.
Det var rett hjem å spise middag, før jeg fikk med meg to kamerater; Vegar på sin SV650, og Jonny på sin R6. Først tok vi en tur ned på kaien i Haugesund hvor vi kjøpte is. Tok ett bilde som viser alle syklene lina opp på kaien.
Etterpå satte vi kursen innover mot Aksdal, hvor vi tok av mot Stord og kjørte mot Sveio. Dette er en nydlig vei å kjøre på, god asfalt, fin natur, å passe svingete veier for en amatør.
Det ble gode 15 mil i dag, så får vi se om vi ikke tar lillebror med på en liten cruise i kveld, vi får se, kjenner det godt i baken nå

Og ett par jeg tok utenfor hos meg:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=5 ... =860080564
Så får vi se hvor lenge til jeg poster noe neste gang