Ingen andre her som kjører deauville? Har sett noen stykker i Bergen.....
Jeg skulle hatt meg større bagasjebokser for ferien. Samt tankveske. Noen som vet hvor jeg får kjøpt? Tankveske tror jeg går greit, men større bokser på siden har jeg ikke funnet ennå, så hvis noen vet om hvor jeg kan kjøpe evnt låne for et par uker i ferien, så gi meg en lyd! Ikke så lenge til ferien starter.....
Nettsteder er gull....
Kan jo nevne at jeg har 2000-mod av Deauvillen......
Bagasjelokk til Deauville? Hvor?
Bagasjelokk til Deauville? Hvor?
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
Kristian
----------
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
Re: Bagasjelokk til Deauville? Hvor?
Deauville it is!
Forhørte meg om pris på store veskelokk hos Motorport i Trondheim for et par år siden - ca 5500,-.
Fysjom, sier jeg, men hvis du absolutt vil betale stiv pris for to plastlokk, så vil sikkert en eller annen Honda-forhandler være behjelpelig med å skaffe slike.

Forhørte meg om pris på store veskelokk hos Motorport i Trondheim for et par år siden - ca 5500,-.

- fikse
- MC: ´87 Honda PX50 ´86 Yamaha FZX700 (US) ´11 KTM Duke 125
1) Har du for mye penger, kjøp de originalt hos din forhandler. Vær tålmodig, dette er sjeldent lagervare, og frakt fra utlandet tar evigheter
2) Har du litt mindre penger (eller litt mer fornuft..
.) handler du originalvarer til Honda hos http://www.davidsilverspares.co.uk/ Denne butikken er velrennomert og seriøse, men vær litt obs på fraktprisen, som kan bli temmelig drøy (fremdeles mye billigere enn hos din Honda-pusher).
3) Har du god anledning å sitte foran PC-en er eBay tingen. Mye deler til Deauville og andre sykler til tidvis svært hyggelig priser. Har sett deksler til min 2003 der for 5-600,- pluss frakt.
Mener ganske så bestemt at Deauville har kun 2 varaianter av disse dekslene, de "små" fra 1998-2001, litt større fra 2002-2005, forutenom fargen da selvsagt...
Håper dette hjelper litt på vei

2) Har du litt mindre penger (eller litt mer fornuft..

3) Har du god anledning å sitte foran PC-en er eBay tingen. Mye deler til Deauville og andre sykler til tidvis svært hyggelig priser. Har sett deksler til min 2003 der for 5-600,- pluss frakt.
Mener ganske så bestemt at Deauville har kun 2 varaianter av disse dekslene, de "små" fra 1998-2001, litt større fra 2002-2005, forutenom fargen da selvsagt...
Håper dette hjelper litt på vei

Livet er en lek - Lek det!
Bentus
Bentus
Takker for svar...
Ebay har jeg lett på, men ikke kommet over noe...
David Silverspares har.....ca 1500,-
Har ikke hørt pris fra forhandler, men ser ikke ut som jeg skal kjøpe heller dersom pris er 5000..
Lurer på hvor langt jeg kommer med litt isopor og glassfiber og støper mine egne.....
Kom forresten over denne linken:
http://www.alkamoto.co.uk/honda/index_dv.htm
@fikse: News-bruker??
Ebay har jeg lett på, men ikke kommet over noe...
David Silverspares har.....ca 1500,-
Har ikke hørt pris fra forhandler, men ser ikke ut som jeg skal kjøpe heller dersom pris er 5000..

Lurer på hvor langt jeg kommer med litt isopor og glassfiber og støper mine egne.....
Kom forresten over denne linken:
http://www.alkamoto.co.uk/honda/index_dv.htm
@fikse: News-bruker??
Mvh
Kristian
----------
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
Kristian