65 Triumph Bonneville 650 chopper
-
65 Triumph Bonneville 650 chopper
Heisann
Holder på å rydde i kjelleren. Der har jeg en 65 Triumph Bonneville 650 chopper som sikkert har stått der i 7-8 år. Den trenger endel omsorg... Motoren trenger en skikkelig overhaling(bytte lager og overhalle toppen).
Her er det bilder:
fjernet
Hva tror dere dette kan være verdt?
Håper noen kan komme med et tips.
Svein Hansen
Holder på å rydde i kjelleren. Der har jeg en 65 Triumph Bonneville 650 chopper som sikkert har stått der i 7-8 år. Den trenger endel omsorg... Motoren trenger en skikkelig overhaling(bytte lager og overhalle toppen).
Her er det bilder:
fjernet
Hva tror dere dette kan være verdt?
Håper noen kan komme med et tips.
Svein Hansen
Last edited by sveinhansen on 12 Jun 2007 22:32, edited 1 time in total.
Re: 65 Triumph Bonneville 650 chopper
10000 kr er maks av hva jeg ville gitt, men kan jo hende noen vil strekke seg lenger. Problemet er vel at den er så grundig demontert.

-
- MC: Harley-Davidson XLC 1200
'07 BMW R1200GS Adventure (i Köln)
Kul sykkel.
Har du papirer på den?
Det er jo avgjørende for hvor mye den kan være verdt.
Har du papirer på den?
Det er jo avgjørende for hvor mye den kan være verdt.
-
Jada, det er tilogmed skilt.
Har betalt forsikring og veiavgift hvert år.
Svein
Har betalt forsikring og veiavgift hvert år.
Svein
-
- MC: Harley-Davidson XLC 1200
'07 BMW R1200GS Adventure (i Köln)
Så skiltet på et bilde, ja.
Kunne vært kjempegøy å forsøkt seg på den der. Årevis siden jeg har tatt tak i noe som var SÅ i deler.
Men du har vel selv en formening om pris kanskje. Tør du antyde hva du kunne tenkt deg?
Kunne vært kjempegøy å forsøkt seg på den der. Årevis siden jeg har tatt tak i noe som var SÅ i deler.
Men du har vel selv en formening om pris kanskje. Tør du antyde hva du kunne tenkt deg?
-
Jeg kjøpte den slik den står nå for 15000,- for mange år siden.
Har tenkt på å begynne å fikse den opp mange ganger, men dama finner stadig på nye prosjekter på huset...
Jeg har ikke behov for å selge den. Den har stått der nede så lenge at den gjerne kan stå der litt til.
Måtte ha den ut av kjelleren for å kunne rydde litt der. Tenkte det hadde vært morro å vite hva det er verdt, derfor la jeg ut noen bilder på nettet.
men... hvis noen mener at jeg kan få opp mot 20 000 for den legger jeg den ut for salg.
Svein
Har tenkt på å begynne å fikse den opp mange ganger, men dama finner stadig på nye prosjekter på huset...
Jeg har ikke behov for å selge den. Den har stått der nede så lenge at den gjerne kan stå der litt til.
Måtte ha den ut av kjelleren for å kunne rydde litt der. Tenkte det hadde vært morro å vite hva det er verdt, derfor la jeg ut noen bilder på nettet.
men... hvis noen mener at jeg kan få opp mot 20 000 for den legger jeg den ut for salg.
Svein
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
hvis det må overhales + div også vil jeg si 5-10000 avhengig hvor gal en er... 

-
Takk for tips
Svein
Svein
vil tru du kan få 15-20000 for den hvis den er noenlunde komplett. populer chopperbygge dette går for ca 50000 for ett chopperbygg.
triumph sprint st 2000mod
kawasaki z1000j 1982mod
kawasaki vn15 vulcan 1996mod
kawasaki z1000j 1982mod
kawasaki vn15 vulcan 1996mod
-
Jeg la den ut på Finn.no
Det tok 3 minutter så var den solgt...
Svein
Det tok 3 minutter så var den solgt...
Svein
Hvor mye fikk du?
-
Jeg la den ut for 16000 kr.
Det var tydligvis ikke for mye....
Ringte fire stykker den halvtimen den lå ute.
Solgte den til den første.
Svein
Det var tydligvis ikke for mye....
Ringte fire stykker den halvtimen den lå ute.
Solgte den til den første.
Svein
Det er nok papirer og skilt som gjorde den så lettsolgt.
Hvis det er noen trøst, så antar jeg at det koster mer å få motoren bra. Har erfaring med slike motorer, det er ikke bare å skru sammen en slik basket case
Hvis det er noen trøst, så antar jeg at det koster mer å få motoren bra. Har erfaring med slike motorer, det er ikke bare å skru sammen en slik basket case