Bildekonvertering
Bildekonvertering
Hei. Har sett meg litt lei på å gå i Paint for å endre formatet på alle bildene jeg tar. Jeg kan nok endre hvilket format bildene blir tatt i på kamera, men jeg vil også ha god kvalitet på de bildene som ligger på maskinen. Men de bildene jeg skal laste opp på nettet, som feks i bloggen min bør være .jpg format. Noen som har en converter jeg kjapt og enkelt kan endre formatet på flere bilder i slengen? Evt en gratisside jeg kan laste en ned fra? Har ikke funnet noe som passer for meg enda 

Re: Bildekonvertering
Hvis ingen kommer meg i forkjøpet, så skal jeg se hva jeg klarer å finne frem. Kan hende jeg har noe liggende på gamle datan 

x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
- Olav'en
- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
Om du lager deg ein bruker på http://www.photobucket.com, så kan du stille inn kor store bilder du vill ha og bildene blir forminska når du laster dei opp 

Ja, men uansett så vil det ta lang tid å laste opp bildene, og photobucket kan være veldig tregt av og til. Fikk ett enkelt program av Chris, som heter ImageConverter, det ser ut som om det er lett og bruke. Får prøve det ut 

Windows office pictures manager eller photoshop
Vist du bruker office pictures trykker du bare "Rediger" - "Endre størrelse" så trykker du på en ferdig oppsatt størrelse "Web stor" Denne er perfect for forumet og slikt

Vist du bruker office pictures trykker du bare "Rediger" - "Endre størrelse" så trykker du på en ferdig oppsatt størrelse "Web stor" Denne er perfect for forumet og slikt

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]