Page 1 of 2
GSXR 600
Posted: 17 Jun 2007 22:43
by karlsen.90
Hvor fort går suzuki gsxr 600 uten plomber?? og hvor mye går en med plomber i?
Re: GSXR 600
Posted: 18 Jun 2007 00:44
by Chris
Jeg vil gjette et sted mellom 150 og 160 med. Uten.. vel, da kan du så og si se på speedometeret
Tror også du kunne funnet svaret dit om du hadde søkt spesifikt i forumet om hastigheter for mellomtunge sykler
Re: GSXR 600
Posted: 18 Jun 2007 14:51
by R6-freak
min lett sykkel går i 150-160km/h
Re: GSXR 600
Posted: 18 Jun 2007 15:23
by Endre
NSR-freak wrote:min lett sykkel går i 150-160km/h
Jaha, so?

Var vel ikke det han lurte på?
Re: GSXR 600
Posted: 18 Jun 2007 18:45
by moto
gammle eieren på min sa at den gjore 266 da fullekekt..
er bare å gi opp å kjøre med plombene har jeg hørt... hoster og harker opp til 8K så stopper det ekke bra for sykkelen vett.. det er da med skiver i gasserene.. vet ikke hvordan det er med det nye
Re: GSXR 600
Posted: 19 Jun 2007 15:11
by R6-freak
Endre wrote:NSR-freak wrote:min lett sykkel går i 150-160km/h
Jaha, so?

Var vel ikke det han lurte på?
det var en som skreiv at den gikk i 150-160. så jeg sa at min går i 150-160 som er 125cc
Re: GSXR 600
Posted: 19 Jun 2007 15:18
by Endre
NSR-freak wrote:Endre wrote:NSR-freak wrote:min lett sykkel går i 150-160km/h
Jaha, so?

Var vel ikke det han lurte på?
det var en som skreiv at den gikk i 150-160. så jeg sa at min går i 150-160 som er 125cc
Fikk med meg det, men skjønner fortsatt ikke hvorfor det skulle være interresant i sammenhengen...

Re: GSXR 600
Posted: 19 Jun 2007 21:48
by R6-freak
en 34hk 600 GSXR går da fortere en 150-160 når min 125cc, 25hk går i 150-160

med aks drev
Re: GSXR 600
Posted: 19 Jun 2007 22:01
by Endre
Forskjellen ligger nok i ekte fart vs. speedo-fart

Neida, men ville vel tro toppfarten ligger på 160-170 i ekte fart..
Re: GSXR 600
Posted: 20 Jun 2007 16:40
by R6-freak
hehe, da gidder ikke jeg kjøre orginal 600 når jeg blir 18

Re: GSXR 600
Posted: 20 Jun 2007 17:00
by inunf
1: Hva du gjør når du blir 18 er ikke relevant for denne tråden.
2: Kjører du noe du ikke har lov til så må du også ta smellen for det når det går galt. En plombert 600 går nok en GOD del bedre enn lettsykkelen din, så jeg vil oppfordre deg til å kjøre lovlig. Husk på at det du kjører nå også er ULOVLIG!
Re: GSXR 600
Posted: 22 Jun 2007 00:17
by Kenny
Min sykkel skal gå i rundt 170 har jeg hørt, usikker på om det var motvind eller medvind i dette tilfellet. Slaaak motbakke var det vistnok også, så får nok opp i mot 180 med perfekte forhold og litt hjemlengsel (speedometerfart).
Om man girer opp sykkelen vil man nok få litt høyere toppfart, for i denne farten er turtallet godt forbi effekttoppen. Den ligger på ca 8500 rpm i 170, 9000 rpm i 180 (regnet ut turtallet i begge tilfellene), mens jeg har funnet ut at sykkelen drar betydelig dårligere etter ca 7000 rpm, er som å møte en vegg når man akselererer.
Men hva skal man med høyere toppfart sånn helt egentlig?
Regner med det er ca det samme for en gsx-r 600
Re: GSXR 600
Posted: 26 Jun 2007 21:12
by f2dog
Min gamle gsxr 600 (k6) Gikk til knappe 270 på klokka. Tipper dette gir ca. 255-260 ærlige kilometer.
I laveffekt testet jeg ikke toppfarten ,men den føltes som en 125ccm, og tviler på at den ville klare særlig mer enn 150-160.
Re: GSXR 600
Posted: 27 Jun 2007 00:40
by Endre
Tydelig at du har kjørt mye 125

Re: GSXR 600
Posted: 27 Jun 2007 12:34
by OleGu
Eit spørsmål: er 34 4takts hestar sterkare enn 34 2taktshestar.. veit at du får meir moment i 4 taktsmotorane..
men er jo ganske stor ccm forskjell på desse motorene?.. sjølv med blomberingar..