beste bensin stasjon
-
- MC: foreløbig har jeg bare en yamaha dt 50-r men drømmen er å få ktm 250
beste bensin stasjon
når det gjelder bensin så velger jeg shell men når det gjeldet habbiz så blir d statoil 

Re: beste bensin stasjon
Shell - beste pumper, (hvor jeg bor) beste pølser, og får bonuser ved å bruke NAF kortet mitt 

x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
Shell!!
Den er rett nedi høgget, de er åpen 24/7 og det er en stor "fresh" stasjon. Det er altid noe sykler borte med benkene og noen som råner på rekke bortover på andre siden av stasjonen. man møter altid folk å slå av en prat med der nede
De har de beste pumpene også, helt nye.
Skal jeg ha meg mat fyker jeg opp i 70 sonen og gjennom en lang tunnel, så kommer jeg til de beste hamburgerene (på stasjon) Statoil burger! Klassisk i fylla også, må bare ha meg en statoil burger da altså
Den er rett nedi høgget, de er åpen 24/7 og det er en stor "fresh" stasjon. Det er altid noe sykler borte med benkene og noen som råner på rekke bortover på andre siden av stasjonen. man møter altid folk å slå av en prat med der nede

De har de beste pumpene også, helt nye.
Skal jeg ha meg mat fyker jeg opp i 70 sonen og gjennom en lang tunnel, så kommer jeg til de beste hamburgerene (på stasjon) Statoil burger! Klassisk i fylla også, må bare ha meg en statoil burger da altså

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
- Olav'en
- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
Fyller der dei har billigest bensin såklart. Blir ofte 1-2-3 stasjonen, pleier å være 0,50 - 1kr billigere der.
Hambiss på Texaco er ein selvfølge!
Hambiss på Texaco er ein selvfølge!
Shell=Jævla faens drittpølsemeny med BEGER
Men sånn bortsett fra det pleier jo stasjonene å være store og freshe da 

Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod
X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
- olsen.no
- MC: derbi sm 2002
_________________ - Location: tromsø. -kroken
her går det i shell å
men statoil her rett nedafor meg har gode bacon pølser 

Ser ut til at jeg får bekrefta min påstander. Bensinstasjoner har kun pølser og bens. 

- Olav'en
- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
+ wonderbaum, terninger, hambruger, diesel og vaskehall.Gixxerman wrote:Ser ut til at jeg får bekrefta min påstander. Bensinstasjoner har kun pølser og bens.

Når det gjelder kaffe er det ingen som slår Shell tror jeg.
Statoil-kaffen er ihvertfall under enhver kritikk, ihvertfall hvis du skal ha noe mere smakfullt enn svart pulverkaffe.
Drivstoff fyller jeg bare på Esso eller Statoil siden jeg får hhv. 40 og 36 øre i rabatt pr. liter brensel.
PS. Bollene hos Shell på Espa er bare fantastiske. Anbefaler ingen som liker brødbakst å kjøre forbi...

PS. Bollene hos Shell på Espa er bare fantastiske. Anbefaler ingen som liker brødbakst å kjøre forbi...
- Memo
- MC: RS50 2003mod
"Shabby Edition" - Location: Sofiemyr/kolbotn/oslo
...tror han mente at de som LIKER brødbakst IKKE skal kjøre forbi, gixxerDominator wrote:Når det gjelder kaffe er det ingen som slår Shell tror jeg.Statoil-kaffen er ihvertfall under enhver kritikk, ihvertfall hvis du skal ha noe mere smakfullt enn svart pulverkaffe.
Drivstoff fyller jeg bare på Esso eller Statoil siden jeg får hhv. 40 og 36 øre i rabatt pr. liter brensel.

- olsen.no
- MC: derbi sm 2002
_________________ - Location: tromsø. -kroken
hvilke boller har de? har de sånne skolebrød der? de med sånn gul sak i midten å nåkka kvitt på? 

Bollene med sjokolade biter i på statoil er ihvertfall snadder...
Fyller stort sett på shell pga NAF kort...
Fyller stort sett på shell pga NAF kort...
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Det er nok boller til alle som vil haGixxerman wrote:Du vil ha bollene for deg selv din sluing