Er alltid så veldig nyskjerrig på hva folk jobber med og hvilket yrke de har. Fortell litt om deg selv!
Kan jo starte med meg selv. Er snart inne i siste halvår som industrieletrikerlærling. *puh!*
Har jobba på Snøhvit-prosjektet i Hammerfest i nesten 2 år, nå jobber jeg rundt om i Stavangerområdet og bygger noen mobile borrerigger som skal ned til ørkenen i Afrika for å borre etter olje. Spennende med en forandring, spesielt når det er ett så unikt prosjekt som dette. Helt ny teknologi som går ut på en borrerigg som kan demonteres og transporteres der det skal borres. Tror hele riggen kan transporteres på 5 semitrailere, og det vil ta 48 timer fra de begynner å montere opp riggen, til den er klar for borring. Det er kjapt!
Sååå, go on my friends, tell me what you do!
Hva jobber du med?
Re: Hva jobber du med?
Tror det er en topic om dette fra før av
..
Men hvis dere vil ha med hva jeg gjør så kan jeg gjerne skrive litt
Er skole-elev da.. Begynner på videregående til høsten nå, jobber hos Tore Ligaard hvor de.. hmm, tja, selger dører,vindu,sprosser og alt sånn egentlig. Jobber for det meste i butikken med å hjelpe kunder og finne hva de vil ha og sånn. Jobber også litt på lageret hvor jeg tar imot ting og pakker ut, fyller inn i butikken og setter ting på rett plass.
Det var vel meg det jeg gjør.

Men hvis dere vil ha med hva jeg gjør så kan jeg gjerne skrive litt

Er skole-elev da.. Begynner på videregående til høsten nå, jobber hos Tore Ligaard hvor de.. hmm, tja, selger dører,vindu,sprosser og alt sånn egentlig. Jobber for det meste i butikken med å hjelpe kunder og finne hva de vil ha og sånn. Jobber også litt på lageret hvor jeg tar imot ting og pakker ut, fyller inn i butikken og setter ting på rett plass.
Det var vel meg det jeg gjør.

- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Er en tråd om det her : http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?f=4&t=3914
Så nå får du stilt mye av nyskjerrigheten din uten å vente på svar
Så nå får du stilt mye av nyskjerrigheten din uten å vente på svar

Hehe, takk demons. Men kanskje noen har fått nye yrker siden sist? Dessuten får vi jo stadig nye medlemmer. Kremt, kanskje en elendig unnskyldning 

Selv om det kanskje hjelper lite, støtter jeg Frank og hans dårlige unnskyldning og hopper på toget!
Jeg jobber da på http://www.komplett.no og stortrives! Holder nå på å bli "sjef" over Stablinga, dvs. sørger for at bilene får varene sine og at det som skal ut kommer ut! Samt. stable varer da
Ikke en veldig spennende jobb, men som dere sikkert kan tenke dere har jeg endel goder der
.
En annen viktig ting er at det er et veldig godt arbeidsmiljø der!

Jeg jobber da på http://www.komplett.no og stortrives! Holder nå på å bli "sjef" over Stablinga, dvs. sørger for at bilene får varene sine og at det som skal ut kommer ut! Samt. stable varer da

Ikke en veldig spennende jobb, men som dere sikkert kan tenke dere har jeg endel goder der

En annen viktig ting er at det er et veldig godt arbeidsmiljø der!

x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
Stenger denne jeg, ettersom en lik tråd finnes og er opplyst om til trådstarter.