hei! jeg har en rar feil med lyden på dataen min. når jeg skal høre på noe så kommer det en skurrelyd ilamme sangen eller når æ spille på datan, den kommer med en gang i headsettet når jeg kobler den til dataen, kommer åsså av høytalerne å... noen data genier som har peiling?
hakke peil.? det er liten boks oppfør skjermkortet som er rettet ut på baksiden der man stikker inn sånn kontakter.. så har jeg åsså sånn sak fremme på datan man stikke inn sånne kontakter
olsen.no wrote:hakke peil.? det er liten boks oppfør skjermkortet som er rettet ut på baksiden der man stikker inn sånn kontakter.. så har jeg åsså sånn sak fremme på datan man stikke inn sånne kontakter
Nettdiagnose på dette her er ikke så lett serdu. Men du kan begynne med å reinstallere driver til lydkort, hjelper ikke det kan du reinstallere OS (windows?).
Hjelper ikke det så er det nok en hardwarefeil. Antagelig defekt lydkort, men sjekk også kabler frem til lydutganger foran, at de ikke ligger i klem eller har en eller annen overledning. For å utelukke kabler/koblinger/frontpanel så kan du dra ut kabelen forover fra lydkortet. Da må du selvsagt bruke lydutganger bak