Tips til tur?
Tips til tur?
Legger ut på "langtur" (lengste hittil for meg i allefall) til Geiranger i morgen... Noen tips?
Re: Tips til tur?
Ta med deg klær og verktøy 
Tror det ligger en topic rundt omkring med turtips!

Tror det ligger en topic rundt omkring med turtips!
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
kjør pent.. et "must" å ha: dekkspray.....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
Slik som tetter dekket hvis du skulle være uheldig å punktere
Jaja, om nåken vil vite kordan turen gjekk kan dei sjekke tekst-tv på NRK side 183..
Kræsja i 80-sona, for i fjellveggen og fekk flyge helikoper til sjukehuset i Ålesund. Har vært UTROLIG heldig!
Høgrehanda er urukelig et par veker framover, har bråte to ryggvirvlar og har et passe stort kjøttsår over ræva og ryggen fordi eg var for dum til å snøre igjen jakke og bukse med glidelås.
Kræsja i 80-sona, for i fjellveggen og fekk flyge helikoper til sjukehuset i Ålesund. Har vært UTROLIG heldig!
Høgrehanda er urukelig et par veker framover, har bråte to ryggvirvlar og har et passe stort kjøttsår over ræva og ryggen fordi eg var for dum til å snøre igjen jakke og bukse med glidelås.
Nei så pokker
Det var utrivelige saker! God bedring.

- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Å nei! Så fælt å høre at du ble skadet!
God bedring, håper du kommer deg fort!

God bedring, håper du kommer deg fort!
Huff... Kjedelige saker
God bedring!

God bedring!
Takker
Har vært utrolig heldig, nå vil jeg bare se sykkelen min igjen. 

Jepp, tror det er ganske ille, men om jeg kommer meg på jobb om 2 uker og holder ut hele sommeren så skal jeg nok få den på veien igjen.. Tøffere og raskere en før! 
Da blir det å kjøre ATGATT.. Hjelmen min er pensjonert og kjøreutstyret klipte de på sykehuset, men det kommer nytt og bedre utstyr før jeg begynner å kjøre igjen for alvor

Da blir det å kjøre ATGATT.. Hjelmen min er pensjonert og kjøreutstyret klipte de på sykehuset, men det kommer nytt og bedre utstyr før jeg begynner å kjøre igjen for alvor

Huffameg.. Håper du kommer deg fort da!
Kasko på sykkelen eller?
Kasko på sykkelen eller?
- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Det er ikke vel optimistisk å tro at du er på jobb alt om to uker? For all del, ikke press deg for raskt! La kroppen din få den tiden den trenger! Jeg var dum nok til å gå for raskt tilbake til jobb etter en trafikkulykke, bare for å vise min nye arbeidsgiver at jeg var en som stod på. Det straffet seg, for å si det sånn.ErlingSG wrote:Jepp, tror det er ganske ille, men om jeg kommer meg på jobb om 2 uker og holder ut hele sommeren så skal jeg nok få den på veien igjen.. Tøffere og raskere en før!
- Tekumseh
- MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing - Location: Steinkjer
Au da!!! God bedring.