jeg husker å ha lest noen threads om hissige MCere i fjor. Tenkte bare høre om det er noen gode historier fra året som er? Med så mange MCer på veien må det finnes noen hendelser man ønsker å dele med oss andre

... vanskelig å sparke av speilet på de der ...Gixxerman wrote: Ristet bare på hue jeg
Iallefall på morran. Er litt værre på ettermiddagendemons wrote:På den positive siden så er det mange som gjør seg klar til å bli forbikjørt (legger seg litt inn og er oppmerksom) når de hører at du kommer bak dem
Det gjorde jeg også her om dagen (i bilen), la meg inn til høyre da jeg hørte fin Triumph-lyd, men MC'n skulle forbi på veiskuldern ... så dårlig stereohørsel er altså like ille som blindsonerdemons wrote: På den positive siden så er det mange som gjør seg klar til å bli forbikjørt (legger seg litt inn og er oppmerksom) når de hører at du kommer bak dem
Teller de også? OK, holdt på å kjøre ned Aylar i en fotgjengerovergang her i vår, sykkelen går dit man fester blikket osv. Prøvde å slippe over, men hun skulle gå over bak meg selv om jeg var nede i kryp-fart, så det ble ganske corny ...Chivas wrote: 3. Selvforskyldt....