Er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan få det av uten å lage riper i krom'en? Jeg har gnukket med Autosol, børste, Zalo.. men nei.. Nå begynner jeg i grunnen å bli lei av å se svart gugge på min vakre sykkel, så..

Skurekrem, som f.eks. Jif skurekrem? Har vært så uheldig å få litt av plasten fra overtrekket på eksosen..boxer wolf wrote:Forsøk med skurekrem. Det bruker jeg på chrom, og alt har latt seg fjerne så langt.
Noe slikt, men hadde sort bukse, så fikk tak i en svart sånn klistrelapp som kan brukes til å reparere bl.a. barnehageklær, så nå vises det nesten ikke på buksaEinar wrote:ser hullet ditt ut som mitt?
Jeg hadde et møte mellom potte og leggen i fjor, det satt en fin liten halvmåne med lettere svartbrent hud igjen på potta. Så det kan nok hende du har satt spor etter deg.Shortybebeh wrote:Hmmm.. denne tråden får meg til å lure på om noe av huden min sitter gjen på potta til karen som eide sykkelen jeg brant meg på.. *grøss* svidd hud på potta!? Mmm...:smt078
(Men det gjør nok ikke det, jeg fikk beholde det meste, det bare flyttet litt på seg!)