Oppholdsvær ! Ut å kjøre.
Oppholdsvær ! Ut å kjøre.
Antydning til blå himmel. Regnet har gitt seg. Nå er det på tide med litt pause før neste høststorm kommer
- Shortybebeh
- MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07! - Location: Skjetten
- olsen.no
- MC: derbi sm 2002
_________________ - Location: tromsø. -kroken
Re: Oppholdsvær ! Ut å kjøre.
her er det knall sol
Tenker forsikringsselskapene koser seg nå som det regner!!! dritt lei dette været!!!
Yamaha R1
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Yamaha Raptor 700 (solgt)
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
-
- MC: x Suzuki SV650S
x Husqarna WR250 - Location: Sandefjord
Herlig å jobbe ute om dagen Gikk inn på kontoret fra bilen igår, ca 5 meter. Så ut som om jeg hadde bada.
"If you always do what you always done, you always get what you always got"
-
- MC: BMW R1200GS Adventure
Pollti, hva er du maser om? Er da kjempe MC-vær rett utfor døra
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Jeg har en kamerat i Trøndelag Ragnhild. Han har nettopp parkert snøfræsarn sin for vinteren Til still med deg
hoho den sattPollti wrote:Jeg har en kamerat i Trøndelag Ragnhild. Han har nettopp parkert snøfræsarn sin for vinteren Til still med deg
Yamaha R1
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Pollti wrote:Jeg har en kamerat i Trøndelag Ragnhild. Han har nettopp parkert snøfræsarn sin for vinteren Til still med deg
Da må jeg spørre hvor i Trøndelagen han derre kameraten din befinner seg?
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
Nå - GasGas 125 SM
- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Har trillet tur,men nå ser det ut til å dra seg til med mer regn......
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
-Pogo
-
- MC: BMW R1200GS Adventure
Ja, du vet hva de sier om trønderne?Pollti wrote:Jeg har en kamerat i Trøndelag Ragnhild. Han har nettopp parkert snøfræsarn sin for vinteren Til still med deg
De er impulsive, bare de får tenkt seg om
Han regna vel med at han ikke trengte den på ei stund?
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
En på jobben tryna i en rundkjøring idag og knakk en hendel, fothviler, og knuste motordekselet (nede venstre side) + at jeg så en blå SV650 oppå en Viking truck da jeg kjørte hjem. Selv kjører jeg utrolig pus i regnvær ettersom jeg har slitt racedekk foran og nytt sporttouring bak. Skal bytte kommende dager til gode dekk, og det skal bli rimelig ålreit. Hater å ha et fordekk jeg ikke stoler på. Er liksom lifeline det dekket der
I alle dager. Skulle tro Amazonas hadde flyktet til sunnmøre. Gikk ut i sta, varmen slår meg i trynet. Ser på gradestokken, den ligger på 28 grader Var akurat som når du går ut av flyet i syden. Og det er overskyet, passerer godt over 30 om solen skulle bestemme seg for å vise seg Er melt sol fra i morgen av og ut over, ser lovenes ut dette her.
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Det begynte jo bra for ham. Så kom snøen og fræsarn havarerte Naboen hans er bonde og har fræs på traktoren men da ble smerten for Sjefs Trøndærn for stor. Han ilte til snøfræsar pusheren og han handlet den største fræsarn de hadde
Da Sørlandet snødde ned så var han på mine trakter og da hadde han fræsarn med på henger sånn for sikkerhets skyld. Kunne jo være det ble nødvendig å assistere Sørlendingene Så har du ikke sett snø sist vinter EvenDeven så er det fordi Martin har fanget snøkorna i lufta. Det er ikke bare bare å være Snøfræsar Baron fra Steinkjær.
Da Sørlandet snødde ned så var han på mine trakter og da hadde han fræsarn med på henger sånn for sikkerhets skyld. Kunne jo være det ble nødvendig å assistere Sørlendingene Så har du ikke sett snø sist vinter EvenDeven så er det fordi Martin har fanget snøkorna i lufta. Det er ikke bare bare å være Snøfræsar Baron fra Steinkjær.