Kan jo begynne med mine erfaringer:
Kjørejakke: Halvarssons Korax
Kjørebukse: Halvarssons Cobra
- Vanntett - I hvert fall har den vært det på ca. times lange turer i skikkelig regnvær.
- Mange praktiske lommer med gode glidlåser, men lommene er ikke like vanntett som resten av jakka. Mobil og lommebok har blitt bløtt når det har regnet som værst (har ligger i brystlomme).
- Lufteåpninger langs med hele armen, på skuldrene og ryggen, samt på lårene. Kjekt når det er varmt ute!
- Kald - Av en eller merkelig grunn er det på tross av mengder med for, et ganske kaldt plagg. Kjekt når det er varmt, men skulle gjerne vært litt varmere når det er kaldt ute.
- Iskald når det regner. Når ytterstoffet for seg en dusj er det veldig kaldt å ha på seg. Mine erfaringer baserer seg på vanlige verdagsklær under dressen.
- Lett å feste sammen jakka og buksa.
- Uttagbart innerfor som er overasskende lett å ta inn og ut.
- Solide og kraftige beskyttere i skuldre, på albuer, hofter og knær. Eneste ulempe er at borrelåsen til å feste disse med er ganske smal, slik at når jeg måtte posisjonere de litt til siden for den (pga. personlig tilpassning), blir borrelåsen festet i foret. Har dog ikke merket at noe har flyttet på seg av den grunn.

Halsvarmer: Halvarssons Neckcollar
Trenger vel nesten ingen beskrivelse denne...
- Varm, vindtett og vanntett. Uunværelig på kalde og våte dager.
- Eneste jeg har å utsette på denne er at jeg mister litt bevegelighet på hodet (gnisser mot hjelmen), men det er mulig at dette skyldes kombinasjonen av denne og jakka jeg bruker.

Hansker: Halvarssons Dry Level
- Vanntette, men som med dressen blir også de veldig kalde når det bøtter ned.
- Ikke så veldig varme, men det kan skyldes at jeg er en frysepinne.
- Litt klompete tupp på fingerne.
- Blir man svett på henda kan man glemme å få de på seg!
- Vid åpning med gode justeringsmulighet, slik at de kan gå både innenfor og utenfor ermet på jakka.

Hva støvler og hjelm angår har jeg ikke så veldig mye å bidra med...
Husk at dette er mine subjektive meninger, og ja, jeg er halvarssons-fan