Nsr Eff. anlegg?
Nsr Eff. anlegg?
Noen som selger et brukt eff. anlegg til Nsr 03-mod? gir rundt 1500 for et anlegg... nytt blir for dyrt..
-
- MC: Honda NSR 03 mod, svart/sølv... ublombert,fp cdi, carbon reeds, åpen eks.ventil...
Re: Nsr Eff. anlegg?
ditte skal stå i "KJØPE" delen ;p men jeg har ei svane og selge, men da må du kjøpe lyd-demperen på mc-deler.no for 700kr..
http://www.mc-deler.no/pic.asp?Img=53042.JPG
du skal få svanen for 300kr pga har ikke lyddemper... og d blir dyrt om jeg skal ta noe mer for den potten...
funker somfaen... jeg har ikke demperen pga en kompis skulle ta den med på jobben og sveise den til meg... pga feste va var knekt så mistet han jobben osv ;P... men pm om du vil ha det =)
http://www.mc-deler.no/pic.asp?Img=53042.JPG
du skal få svanen for 300kr pga har ikke lyddemper... og d blir dyrt om jeg skal ta noe mer for den potten...

funker somfaen... jeg har ikke demperen pga en kompis skulle ta den med på jobben og sveise den til meg... pga feste va var knekt så mistet han jobben osv ;P... men pm om du vil ha det =)
Honda Nsr 03- Jollymoto
Pocketbike
Pocketbike
vel, det hadde vært en fordel med ett komplett anlegg...
Vel nå har jeg ihvertfall ordnet ett anlegg.. Var jo forsåvidt ganske crappy.. Lyddemperen hadde falt av og festet til lyddemperen var brukket.. Måtte ordne nytt og det var jo aluminium så det var litt stress og ordne, men nå er det fint igjen;)
Noen som vet hvor dyse jeg trenger til sykkelen min når jeg har satt på potta?
Har klippet ledningen i cdi'en og det er et arrow anlegg jeg skal sette på.
Prøvde forresten å sette det på men begynte bare å fuske ved 5-6000 rpm.
Noen som vet hvor dyse jeg trenger til sykkelen min når jeg har satt på potta?
Har klippet ledningen i cdi'en og det er et arrow anlegg jeg skal sette på.
Prøvde forresten å sette det på men begynte bare å fuske ved 5-6000 rpm.
-
- MC: Honda NSR 03 mod, svart/sølv... ublombert,fp cdi, carbon reeds, åpen eks.ventil...
140dyse, ikke noe mer såfall, jeg har 138 da.. har ublombert og cdi og får snart ekesosventilen igjen;)
men sjekk før du spør, er mange som har spurt etter dyse på nsr me annlegg
men sjekk før du spør, er mange som har spurt etter dyse på nsr me annlegg
Honda Nsr 03- Jollymoto
Pocketbike
Pocketbike