FV wrote:Akkuratt den på baksvingen ville jeg nok tatt vare på, evt flyttet til ett sted hvor den ikke er sjenerende.
Bare ta den du, alt som står der finner du i håndboka som fulgte med sykkelen. Ang. fjerning av merker, brukte selv varmepistol, bare husk å hold den litt unna. Hvis du brenner deg når du holder hånda der varmluften treffer, er det for varmt. Uansett er det ikke mye varme man trenger. Bruk neglen og skrap av hvis limet er seigt og fjern resten med avfetter e.l.
Så du pleier å ha med deg håndboken når du er på langtur? Er alltid greit å vite hvilket lufttrykk man bør ha i dekkene, selv om man pleier å huske det. Hva med å klistre det på innsiden av salen eller noe?
FV wrote:Så du pleier å ha med deg håndboken når du er på langtur? Er alltid greit å vite hvilket lufttrykk man bør ha i dekkene, selv om man pleier å huske det. Hva med å klistre det på innsiden av salen eller noe?
Hva med å fylle luft etter forholdene i stedet for "dette er det vi unngår søksmål med" trykket.
At folk fortsatt tror sykkelprodusenten har et universalsvar på trykk i dekk, og da ofte med dekk konstruert 10 år etter at sykkelen ble konstruert/spesifisert er for meg like ubegripelig som om staten skulle spesifisere en universal stivhet i madrasser. Eller kanskje hovedkort produsenten skulle anbefale hvilken frekvens cpu skulle kjøres på, uavhenging av CPU-modell?
FV wrote:Så du pleier å ha med deg håndboken når du er på langtur? Er alltid greit å vite hvilket lufttrykk man bør ha i dekkene, selv om man pleier å huske det. Hva med å klistre det på innsiden av salen eller noe?
Veit'a'faen jeg, men min er ikke akkurat stor, har den sammen med verktøyet under salen jeg. Men gjør som du vil