ka bør jeg kjøpe?
ka bør jeg kjøpe?
er litt i mistanke om jeg skal kjøpe en derbi senda, eller en gilera smt?? kan noen forklare meg hva som er bra å hva som er ikkje så bra me de?? jerne si hvilken dere syns er best.
- Memo
- MC: RS50 2003mod
"Shabby Edition" - Location: Sofiemyr/kolbotn/oslo
Re: ka bør jeg kjøpe?
syns derbi sm er litt gay jeg da....vet faktisk ikke helt hvorfor, men liker de bare ikke 

- Mantis
- MC: Aprilia RS250 (I wish!)
- It’s my birthday
For et tåplig svar
Det står jo i samme motor på senda`n som det står i gpr`n, dermed er deleutvalget til disse og trimmtilgangen ekstremt stor! Der er deler i bøtte og spann, derbi er ikke kjent for å være de svakeste mopedene på markedet heller. Den andre sykkelen kjenner jeg ikke til, så jeg kan desverre ikke utale meg om den.
Men vær obs, derbi har ekstremt dyre orginal deler (som de fleste andre)

Det står jo i samme motor på senda`n som det står i gpr`n, dermed er deleutvalget til disse og trimmtilgangen ekstremt stor! Der er deler i bøtte og spann, derbi er ikke kjent for å være de svakeste mopedene på markedet heller. Den andre sykkelen kjenner jeg ikke til, så jeg kan desverre ikke utale meg om den.

Men vær obs, derbi har ekstremt dyre orginal deler (som de fleste andre)

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Jeg ville valg Derbi fordi dt har et bedre rykte på seg+ større dele utvalg
Nå er jo Derbi og Gilera KLIN like sykler da. Bare med andre kåper og diverse styling. Men det er det eneste, benytter samme alubox rammen og samme motor.
Så det er egentlig bare å kjøpe den du synes er penest
Så det er egentlig bare å kjøpe den du synes er penest