Her fant jeg et par ihvertfall, riktignok litt begrenset med tanke på sykkeltype og årsmodeller, men noen vil kanskje ha nytte av det.
EDIT: Litt snacks her Laster ned GSXR750 93-95 nå. Veldig treg download, men hovedsaken er jo at man får det ned til slutt. Sitter med 5KB/s her nå så det er bare å la ting gå sin gang. Patience my friend
Last edited by Gixxerman on 24 Oct 2005 16:41, edited 2 times in total.
Er ingen grunn til å være redd...
Hvis det går galt, så merker du det. Hvor galt det går merker du også.
It only hurts if you survive... And nobody has survived life yet....Do the math....
EDIT: Litt snacks her Laster ned GSXR750 93-95 nå. Veldig treg download, men hovedsaken er jo at man får det ned til slutt. Sitter med 5KB/s her nå så det er bare å la ting gå sin gang. Patience my friend [
..............her har jeg 4mb linje, går like forbannet tregt her og, er nok linja ut fra serveren dette ligger på som sinker.....?
For de som kjører Yamaha CUSTOM sykler er det MYE interssant her:
Kan noen hjelpe meg å finne manual til CBR 125?
Tok av høyre motordeksel for å rense oljefilteret da jeg var så heldig å finne en fjør som hører til ett av to steder.
Aner ikke hvilken vei den skal, hvilken vei den skal spenne, men er ganske sikker på hvor den skal.
Har prøvd google i 20 minutter nå, har snart ikke mer å søke på.
HJELP!
Æ'ndalitten wrote:Kan noen hjelpe meg å finne manual til CBR 125?
Tok av høyre motordeksel for å rense oljefilteret da jeg var så heldig å finne en fjør som hører til ett av to steder.
Aner ikke hvilken vei den skal, hvilken vei den skal spenne, men er ganske sikker på hvor den skal.
HJELP!
Finner bare til CBR 250, ikke til 125
Kymco MXer50 Rød
Porta Malossi Sport
Tecnigas Quad Chrome
Malossi Multivar
Malossi reeds
Malossi/Dellorto 19mm gasser
Æ'ndalitten wrote:Kan noen hjelpe meg å finne manual til CBR 125?
HJELP!