Trenings topicen

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Doffen
Posts: 404
Joined: 28 Apr 2005 17:58
Location: Trondheim

Post by Doffen »

Kriz wrote:Endelig jeg har klart det.. fått jordbør protein til å smake godt :) blander med biola melk med bringebær smak, nå smaker det som en milkshake
hvem har med seg biola i treningsbaggen? tungvint spør du meg :P
G of the week
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

tar det da jeg kommer hjem :P er ikke så langt :)
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Hey, kan ikke noen lære meg hvordan man får fin rumpe, fin mage og fin rygg (nedre)!?
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Shortybebeh wrote:Hey, kan ikke noen lære meg hvordan man får fin rumpe, fin mage og fin rygg (nedre)!?
Meld deg inn i et seriøst trening studio, de hjelper deg sikkert sette opp en bra trenings plan... hvis du ikke vil påkoste treningsstudio kan du begyne å sykle (med tråsykkel) og ta sit-ups, masse av dem men det beste er nok treningsstudio med massevis av apperater, men meld deg inn i et seriøst et, og ikke bind deg for lenge er mange som gir seg etter noen månder så ta en liten avtale først
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

*kremt* jeg var medlem 1 år på Family Sportsclub... var der 2 ganger.. :oops:

Og nå når jeg har virkelig lyst så har jeg ikke råd.. :roll:

Sjebnens ironi... :lol:
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Prøv å bind deg et kvart år, skulle ikke bli så dyrt det da, eller om de har noe billig klippe kort ?
User avatar
Doffen
Posts: 404
Joined: 28 Apr 2005 17:58
Location: Trondheim

Post by Doffen »

Shortybebeh wrote:Hey, kan ikke noen lære meg hvordan man får fin rumpe, fin mage og fin rygg (nedre)!?
tren mer, spis mindre

Voilà!
G of the week
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Et ord, Steroider :lol:
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Doffen wrote:
Shortybebeh wrote:Hey, kan ikke noen lære meg hvordan man får fin rumpe, fin mage og fin rygg (nedre)!?
tren mer, spis mindre

Voilà!
og: Spis oftere, men mindre måltider, drikk masse vann, kutt sukker.
Prøv å spis mest mulig proteinrik mat uten så mye karbohydrater og fett.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Så flott at det faktisk går an å få NOEN seriøse svar her da! :roll:
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Scotch
Posts: 1170
Joined: 30 Apr 2005 11:42
Location: Stavanger

Post by Scotch »

[/quote]Hey, kan ikke noen lære meg hvordan man får fin rumpe, fin mage og fin rygg (nedre)!?

Rumpe:

Utfall 3 sets; 15 reps.
Stå med hodet opp og ryggen i naturlig oppreist stilling. Ta et steg framover med det venstre benet, og senk kroppen til det venstre kneet er bøyd i 90 grader og det høyre kneet nesten berører gulvet. Gå tilbake til utgangsposisjonen igjen, og gjenta med det høyre benet. Gjør dette mens du holder hantler langs sidene , eller med en vektstang tvers over skuldrene dine.

Trapper1 Start i bunnen av en lang trapp. Løp opp trappen ved å sette foten i hvert trinn på veien opp. Beveg bena så raskt du kan. Konsentrer deg om å bruke gluteus under utførelsen. Jogg ned trappen igjen for å start på nytt.

Trapper 2 Start i bunnen av en lang trapp. Løp opp trappen ved å sette foten i hvert andre trinn på veien opp. Konsentrer deg om å bruke gluteus under utførelsen. Jogg ned trappen igjen for å start på nytt.

:wink: [/url]
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

TUUUSEN takk! :D

Hva betyr gluteus forresten?
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Du kan også ta den øvelsen der du legger deg ned på golvet på magen også løfter du opp overkroppen ved hjelp av ryggmusklene funker fett så holder du der en stund gjør du dette mange nok ganger blir det bra

kan også ta vanlig knebøy med knea 90 grader hvis du vil ha varierte øvelser...

også er det gamle situps men du kan vri til siden da du går opp da for du også effekt på side musklene av magen

det kan også være fint å ta en joggetur innimellom...

dette er da seff uten treningsstudio, men du kan oppnå mer ved et treningsstudio, sjekk priser før du bestemer deg hvertfall
User avatar
Scotch
Posts: 1170
Joined: 30 Apr 2005 11:42
Location: Stavanger

Post by Scotch »

R
Posts: 418
Joined: 23 Apr 2005 19:02

Post by R »

Gluteus er skinka.

Skal du ha fin og relativt kraftig korsrygg er det fint å bruke et slikt apparat som jeg ikke husker hva heter, men det er noe lignende det her:
Image
De har det ikke på alle treningstudioer, men de fleste har andre alternativer spesielt for korsryggen.
Tøy og strekk korsryggen en gang om dagen (ryggen er litt spesiell, den har godt av det). Siden man aldri skal strekke/tøye når man er kald bør du på de dagene du ikke trener gjøre noen oppvarmingsøvelser før du tøyer korsryggen. Legg deg på ryggen og se opp i taket eller himmelen og legg en fot på hver side av hodet. Få gjerne noen til å holde igjen beina eller press føttene mot noe for å få skikkelig strekking. Du skjønner teknikken etter å ha prøvd deg litt fram.
Skal du vise markeringene av musklene må du deffe, så kommer de fram etterhvert.
Post Reply