Sende sykkel med hurtigruta.

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
esstrom
MC: Kjører en Honda Magna 750 94 modell, kjempesykkel med kruttmotor og fine kjøre egenskaper:)

Sende sykkel med hurtigruta.

Post by esstrom »

Ringte og hørte nå hva det ville koste å sende en mc på 250 kg med hurtigruta, det kom på den nette sum av 2990 kr, jeg gikk inn på hurtigrutenes hjemmeside for å skjekke hva det kostet og ta den turen selv med bil, det kom på 770 kr, virket ikke helt logiskt, :-k blir vel en hurtigrute tur på meg da.
Tekumseh
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing

Re: Sende sykkel med hurtigruta.

Post by Tekumseh »

Hørtes mye ut... :-k En kompis av meg sendte sin sykkel med båt i januar. Skal høre med han neste gang jeg treffer'n om hvor mye han betalte. Den gangen var det fra Levanger til Ålesund, hvis det ikke var Bergen, eller var det Stavanger... Husker ikke jeg...
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Grunnen til at det koster så mye å få sykkelen sendt med hurtigruta er at den er hurtigruta sitt ansvar i det den triller inn på dekk! Altså skulle det skje noe med den så dekker hurtigruta alle skader osv.

Selv fikk jeg sendt sykkelen fra Harstad til Ålesund for bare 500,- men slik er det når man har kontakter hehe.

Jeg tror de skulle ha 3600,- egentlig. så prisen høres ikke usannsynlig ut
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
esstrom
MC: Kjører en Honda Magna 750 94 modell, kjempesykkel med kruttmotor og fine kjøre egenskaper:)

Post by esstrom »

Men kan da bare trille sykkelen ombord uten å være med selv, og hente den selv av hurtigruten, er vel ikke stor sansynelighet for at noe skjer med sykkelen.
Post Reply