Kikket på noen Halvarssons i går. Men når dusten bak disken, ser meg stå ved hanskeracket og prøve, lete etter prislapper osv, istedetfor tar opp tlf sin og ringer private samtaler-da ble det intet salg på ham.
Kikket på noen IXS i tekstil med GoreTexmembran idag, til en 700 spenn. De så greie ut, men...Kjørte derfra også uten at noen hadde giddet å spørre om de kunne hjelpe med noe.
Har ikke vært og kikket på Ride, det får bli neste post på programmet. Synes jeg svei mye peng på støvler jeg (2600), men når jeg ser en del hanskepriser skjønner jeg at det ikke var noe i forhold
Mens jeg sliter med beslutningsvegringen min, har jeg gravd frem noen hansker jeg kjøpte i mine harde MC-buddager. Noen digre kladeiser, men de er varme og den gang holdt de nå vannet ute en del timer. Tørker fortere enn skinn ihvertfall
Den beslutningsvegringen er noe dritt, den kan dukke opp når det gjelder innkjøp av ting til bagatellmessige priser, mens jeg impulskjøper biler til 230.000 spenn og ny hest og sånn...