Storkontroll

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Storkontroll

Post by RH racing »

har lagt merke til på E6 gjennom vestby/ås noen dager nå så har dem tatt inn ALT av kjøretøy for knotroll. er dette "drive-trought" kontroll hvor dem kun ser på bilen? eller fulle kontroller.. ser dem stoppet alt av bil i rush tiden..er da ikke så stor plass på disse kontroll plassene.... noen som vet?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Asker_Alex

Re: Storkontroll

Post by Asker_Alex »

Jeg vet ikke så mye om akkurat det, men i de siste dagene som har vært så har politiet stått på den samme plassen hver morgen ved Avkjørselen til Sandvika, når du kommer fra Asker. Hver bidige morgen står de der...
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Stemmer, står der hver bidige dag. Flaks for meg at det alltid er trafikk i kollektiven her. Kjørte forbi dem idag der, og jeg dro inn clutchen og rusa sykkelen som faen da jeg rulla forbi. Så ut som de fikk whiplash da de snudde seg etter meg :lol: Lo godt da ja :lol:
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

å gixxer bøser mot snuten :D
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Bhrsrk

Post by Bhrsrk »

Gixxerman wrote:Stemmer, står der hver bidige dag. Flaks for meg at det alltid er trafikk i kollektiven her. Kjørte forbi dem idag der, og jeg dro inn clutchen og rusa sykkelen som faen da jeg rulla forbi. Så ut som de fikk whiplash da de snudde seg etter meg :lol: Lo godt da ja :lol:
Tipper de tok det igjen mot neste motorsyklist.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Highly doubt it, men man kan jo dog tenke hva man selv vil.
Asker_Alex

Post by Asker_Alex »

hehe, jeg pleier jo å kjøre forbi med en bakpå der hver morgen, og sykkelen min ser jo ikke akkurat ut som en "motorsykkel"(mer moped :roll: ) Så hver gang jeg kjører forbi, så ber jeg kameraten min om å la beina henge å slenge og se nervøst på politiet :lol: Skal si de får litt nakkesleng da og! :)
Post Reply