Storkontroll
Storkontroll
har lagt merke til på E6 gjennom vestby/ås noen dager nå så har dem tatt inn ALT av kjøretøy for knotroll. er dette "drive-trought" kontroll hvor dem kun ser på bilen? eller fulle kontroller.. ser dem stoppet alt av bil i rush tiden..er da ikke så stor plass på disse kontroll plassene.... noen som vet?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
-
Re: Storkontroll
Jeg vet ikke så mye om akkurat det, men i de siste dagene som har vært så har politiet stått på den samme plassen hver morgen ved Avkjørselen til Sandvika, når du kommer fra Asker. Hver bidige morgen står de der...
Stemmer, står der hver bidige dag. Flaks for meg at det alltid er trafikk i kollektiven her. Kjørte forbi dem idag der, og jeg dro inn clutchen og rusa sykkelen som faen da jeg rulla forbi. Så ut som de fikk whiplash da de snudde seg etter meg
Lo godt da ja 

å gixxer bøser mot snuten 

kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Tipper de tok det igjen mot neste motorsyklist.Gixxerman wrote:Stemmer, står der hver bidige dag. Flaks for meg at det alltid er trafikk i kollektiven her. Kjørte forbi dem idag der, og jeg dro inn clutchen og rusa sykkelen som faen da jeg rulla forbi. Så ut som de fikk whiplash da de snudde seg etter megLo godt da ja
-
hehe, jeg pleier jo å kjøre forbi med en bakpå der hver morgen, og sykkelen min ser jo ikke akkurat ut som en "motorsykkel"(mer moped
) Så hver gang jeg kjører forbi, så ber jeg kameraten min om å la beina henge å slenge og se nervøst på politiet
Skal si de får litt nakkesleng da og!