er det lov å...
Re: er det lov å...
Bare de har hjelm ser jeg ikke noe grunn til at det skal være ulovlig 

Det er lov, men det er ikke spesielt gøy. Kan godt svippe en kompis hjemom om det er snakk om et par km (Høres mye ut, men det er jo ikke det..)
Jeg gidder ikke mer for å si det sånn.
Jeg gidder ikke mer for å si det sånn.
- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Husk du har ansvar for at du kjører forsvarlig. Og en funn passasjer kan opptre svært tåpelig og dermed medføre at du mister kontrollen.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Er der lurt å ha en full passasjer bakpå?
Nei
Nei

Det er inegn lov mot dette. Skulle passasjeren falle av, eller det skulle skje en ulykke der dette kan være en faktor så ligger du nok tynt ann... Du er nemlig ansvarlig for at kjøringen foregår trygt, noe den ikke gjør med en full passasjer.
hvor lurt det er kommer an på hvor full passasjeren er... er han/ hun bare litt "pussa" gjør det nok ikke så mye, men en ordentlig dritings passasjer ville jeg aldri hatt på hvertfal.
- Olav'en
- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
SJjæmpe lurt!Banditbiker wrote:Er der lurt å ha en full passasjer bakpå?

Olav'en wrote:SJjæmpe lurt!Banditbiker wrote:Er der lurt å ha en full passasjer bakpå?
Hatt en fin kveld?

Jo fullere personen er, jo værre. Uansett, idiotisk samme hvor full eller lite full personen måtte være.O_o wrote:hvor lurt det er kommer an på hvor full passasjeren er... er han/ hun bare litt "pussa" gjør det nok ikke så mye, men en ordentlig dritings passasjer ville jeg aldri hatt på hvertfal.
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod
X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
fraråder deg på det sterkeste, selv om det er en lekker jente. Som de sa, jo fullere, jo værre. kan ende veldig, veldig leit.
Og som regel når slike turer finner sted så har vel sikkert den fulle personen bakpå dårlig med kjøreutstyr.
- Olav'en
- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
Har faktisk køyrt eit par berusa folk sjøl. :oops:
Han eine køyrer mc sjølv, so han var ikkje noke problem. Rart kor fort "edru" og seriøse folk vert til tider.
Også har eg køyrt eit par jenter, men dei pleier eg faktisk å plassere forran meg, då har eg ein viss styring på dei.
Han eine køyrer mc sjølv, so han var ikkje noke problem. Rart kor fort "edru" og seriøse folk vert til tider.

Også har eg køyrt eit par jenter, men dei pleier eg faktisk å plassere forran meg, då har eg ein viss styring på dei.