Skal kjøpe ny MP3 spiller

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
gilera rp
Posts: 102
Joined: 29 Apr 2005 23:48

Post by gilera rp »

Winalot wrote:veeel, stesøsteren min har Creative Zen Micro og den er rett og slett drittdårlig (unnskyld utrykket). Når programvaren legger over sangene, og sier at de er kommet over, vil ikke spilleren finne dem overhodet. Ørepluggene detter fra hverandre (!) etter en tids bruk (ikke at Ipod's orginale er noe gode, men bedre). Min har jeg ikke hatt ett eneste problem med, og brukervennligheten er en god del høyere enn creative sitt alternativ...

kvalitetsmessig mener jeg Ipod er bedre :wink:
Ville vel sagt det omvendt men. Jeg er veldig fornøyd, har ingen av disse problemene, har heller ikke hørt at andre har det. Men dette tror jeg man kan diskutere i langt tid.

Beste å avslutte med at begge er gode spillere, og har du lyst op noe så drit i hva andre syns.
User avatar
Morten
Posts: 39
Joined: 25 Jun 2005 16:26
Location: Rogaland - Karmøy

Post by Morten »

her kan du lese litt om de forskjellige så e på markede

http://www.dinside.no/data/lyd-bilde/mu ... -spillere/
| 2003 Rieju RS1 |

Kjørt hardt
Kjør stil
Kjør fra sivil =)
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

Er ganske sikker på at det blir Zen Micro, fordelen er at den har radio, stemmeopptak, bedre lydkvalitet og så får jeg avslag på den. Ulempen er at jeg ikke kan legge inn sanger med iTunes.
User avatar
NeoNxiX
Posts: 317
Joined: 07 May 2005 21:51
Location: Stjørdal
Contact:

Post by NeoNxiX »

Æ'ndalitten wrote:Er ganske sikker på at det blir Zen Micro, fordelen er at den har radio, stemmeopptak, bedre lydkvalitet og så får jeg avslag på den. Ulempen er at jeg ikke kan legge inn sanger med iTunes.
Skal kjøpe en zen micro jeg også, men jeg lurer på hvor man får den billigst?
My Lovely Rieju Rs2 Matrix 2003 modell
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

gilera rp wrote:
ChristR wrote:Zen Micro har også hatt det problemet at utgangskontakten rett å slett detter ut! :P
Javel? Jeg har aldri opplevd dette. Hvordan har du erfart det?
Har ikke erfart det selv. Men henger på Mp3 forumet på hardware og der er det masse topicer der folk har hatt det problemet.
Det går på garantien da.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
£€O
Posts: 120
Joined: 26 Apr 2005 21:58
Location: oslo

Post by £€O »

zen'n er den mp3 spillern som blir sendt mest på reperasjon da... spesielt micro... jeg gikk på computer city(datter kjeden til siba') og de sa at den egentlig ikke var så å anbefale fordi det var mye galt med de modellene... han snakka om at de skulle sende alle tilbake fordi det var fooooooor dåååååårlig!

kjøp iPod, den er det mindre (statistisk sett) problemer med!
Alle barna løp fra bomba untatt britt, hun hadde defuse kit.
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

£€O wrote:kjøp iPod, den er det mindre (statistisk sett) problemer med!
Jepp, og siden iPod er verdens mest solgte spiller, sier det endel.. Gå for iPod.. ;)
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
gilera rp
Posts: 102
Joined: 29 Apr 2005 23:48

Post by gilera rp »

Drit i hva andre sier, kjøp det du har lyst på. Det gjorde jeg, og er meget fornøyd :wink: 8)
User avatar
gilera rp
Posts: 102
Joined: 29 Apr 2005 23:48

Post by gilera rp »

£€O wrote:zen'n er den mp3 spillern som blir sendt mest på reperasjon da... spesielt micro... jeg gikk på computer city(datter kjeden til siba') og de sa at den egentlig ikke var så å anbefale fordi det var mye galt med de modellene... han snakka om at de skulle sende alle tilbake fordi det var fooooooor dåååååårlig!

kjøp iPod, den er det mindre (statistisk sett) problemer med!
Det der hørte vedlig tvilsomt ut...
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

gilera rp wrote:Drit i hva andre sier, kjøp det du har lyst på. Det gjorde jeg, og er meget fornøyd :wink: 8)
Nå sa du at han skal drite i hva andre sier, men du er også en del av andre, så hvorfor skal han tro på akkurat deg?! :P
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
gilera rp
Posts: 102
Joined: 29 Apr 2005 23:48

Post by gilera rp »

ChristR wrote:
gilera rp wrote:Drit i hva andre sier, kjøp det du har lyst på. Det gjorde jeg, og er meget fornøyd :wink: 8)
Nå sa du at han skal drite i hva andre sier, men du er også en del av andre, så hvorfor skal han tro på akkurat deg?! :P
Tror ikke det er til så mye hjelp når folk krangler om hvilken spiller som er best, derfor er det like greit og stole på hva han selv har lyst på.
User avatar
NeoNxiX
Posts: 317
Joined: 07 May 2005 21:51
Location: Stjørdal
Contact:

Post by NeoNxiX »

Hvis du handler ipod ifra apple sine norske internettsider så kan du få lasergravering bak på spilleren.

2 linjer- maks 23 tegn hver linje
altså 46 totalt.
My Lovely Rieju Rs2 Matrix 2003 modell
Post Reply