Vil en bremsehendel til en R-sykkel passe til min?
Vil en bremsehendel til en R-sykkel passe til min?
Har kikka litt på en side som Georg la ut en link til i bloggen sin, å fant ett par tøffe hendler som jeg kunne tenkt meg til min sykkel. Problemet er at de bare kommer til ZX-serien til Kawa. Kan det hende at de passer på min sykkel? Vil tro at systemet er noenlunde likt?
Re: Vil en bremsehendel til en R-sykkel passe til min?
vansklig å si... men ring til em Kawa forhandler.. dem vet det meste..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
Re: Vil en bremsehendel til en R-sykkel passe til min?
Ring en forhandler, og be dem finne delenummeret til nøyaktig DINE hendler. Så ber du dem finne ut hvilke andre sykler dine hendler går til også.
For å være helt spesifikk og ærlig: Hendler kan gjerne se utrolig like ut, men det er små forskjeller som skiller. Driver daglig med slike ting, og det er ofte kødd med at f.eks bremselyset står på konstant grunnet litt for mye metall som ikke alltid er like lett å se med blotte øyet.
Man må være sikker før man bestiller, så ikke hør på noen som sier at: Jammen de likner jo så jævelig osv fordi det er bare bullshit. De skal ikke bare likne, de skal faktisk være like.
For å være helt spesifikk og ærlig: Hendler kan gjerne se utrolig like ut, men det er små forskjeller som skiller. Driver daglig med slike ting, og det er ofte kødd med at f.eks bremselyset står på konstant grunnet litt for mye metall som ikke alltid er like lett å se med blotte øyet.
Man må være sikker før man bestiller, så ikke hør på noen som sier at: Jammen de likner jo så jævelig osv fordi det er bare bullshit. De skal ikke bare likne, de skal faktisk være like.