Sperre i Aprilia Sr 50

Prat om moped & scooter.
Post Reply
User avatar
Planitza
Posts: 46
Joined: 28 Apr 2005 16:25
Location: Trondheim

Sperre i Aprilia Sr 50

Post by Planitza »

Hvilken type sperre har en 2002-modell Aprilia Sr 50? Er det elektronisk, eller er det i anlegget?
Kjøretøy:
¤Aprilia Sr 50 Ditech 2002-modell (på deltid)
humle
Posts: 66
Joined: 14 May 2005 22:36
Location: Toten

Post by humle »

Som jeg har forstått det kan man elektronisk forandre hestekreftene, eller hvor mye hestekrefter det er mulig å ta ut av motoren. Fartssperren ligger i variatoren. Der er det en ring som må ut.
Jeg har ikke gjort det selv, men har blitt forklart dette av forhandleren der jeg kjøpte scooteren.

Correct me if I'm wrong!
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

humle wrote:Som jeg har forstått det kan man elektronisk forandre hestekreftene, eller hvor mye hestekrefter det er mulig å ta ut av motoren. Fartssperren ligger i variatoren. Der er det en ring som må ut.
Jeg har ikke gjort det selv, men har blitt forklart dette av forhandleren der jeg kjøpte scooteren.

Correct me if I'm wrong!
Det er vel kun Ditech versjonen som kan elektronisk (gameboy) tunes.

Men jeg vet ikke hvilken versjon trådstarter har...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
Planitza
Posts: 46
Joined: 28 Apr 2005 16:25
Location: Trondheim

Post by Planitza »

TDK wrote:
humle wrote:Som jeg har forstått det kan man elektronisk forandre hestekreftene, eller hvor mye hestekrefter det er mulig å ta ut av motoren. Fartssperren ligger i variatoren. Der er det en ring som må ut.
Jeg har ikke gjort det selv, men har blitt forklart dette av forhandleren der jeg kjøpte scooteren.

Correct me if I'm wrong!
Det er vel kun Ditech versjonen som kan elektronisk (gameboy) tunes.

Men jeg vet ikke hvilken versjon trådstarter har...
Ikke Ditech. Får den på fredag, også skal jeg ha den inn på time hos Aprilia for å få satt inn plombering. Også om det var elektronisk kunne jeg jo bare ventet mens de gjorde det.
Kjøretøy:
¤Aprilia Sr 50 Ditech 2002-modell (på deltid)
Post Reply