Endelig tilbake i salen

Prat om tung MC.
Post Reply
PosøR1
MC: 2007 zx6r ninja som rocker balle!!

Endelig tilbake i salen

Post by PosøR1 »

Etter et motor havari på R1en og et kraftig tryn på R6en gikk det litt utover syken på sykkel kjøring,men her for litt over en måned siden klinka jeg til på en ny 07 zx6r(seff grønn),har hatt en cbr,2R6er og en R1 men må si at ninjan er helt utrolig,er som å kjøre en 125 med masse power,gir skikkelig trygghets følese selv når du pushern =D> deilig å være å veien etter 1.år selv om sesongen ble ltt kort.Håper alle har dratt på noen kilometer på babyn og kjørt tryggt :D
Gixxerman

Re: Endelig tilbake i salen

Post by Gixxerman »

Er noe med ny sykkel altså. Drit i effekt og sånt, alt bare virker, og alt går smooth. Har prøvd litt ulikt i det siste, og føler at min 4år gamle føles litt slarkete liksom. Huff, vintern skal det gjøres noe med helt klart. Grattis med ny bike og at du fortsatt ruller på en ærn ærn :)
moonlit

Post by moonlit »

Merkelig det der, "slarkete" er riktig ord. Er kanskje en kombinasjon av litt slitne dempere, lettere strukket kjede, litt mer slakk i gasswire, kanskje litt slark i gearboxen, men det ER litt annerledes å sette seg på en MC som kommer rett fra fabrikken :)
v Yamaha MT09 Sport Tracker -16
x Kawasaki Z750 -04
x Suzuki Bandit 600 -96
x Yamaha XT600E -00
bandit
MC: Honda CBR 1100 XX Super Blackbird

Post by bandit »

moonlit wrote:Merkelig det der, "slarkete" er riktig ord. Er kanskje en kombinasjon av litt slitne dempere, lettere strukket kjede, litt mer slakk i gasswire, kanskje litt slark i gearboxen, men det ER litt annerledes å sette seg på en MC som kommer rett fra fabrikken :)

...med mindre du kjører Honda, selvfølgelig ;-)

Jeg steller godt med Blackbirden min, og til gjengjeld er hun minst like god som ny, selv etter 10 år!
'05 Honda CBR 1000RR

X: '97 Honda CBR1100 XX SuperBlackbird
X: '86 Kawasaki GPZ 900 R
X: '92 Suzuki Bandit 400
X: '94 Suzuki GN125
Lølle
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Post by Lølle »

... og helt ny Honda er helt ok, det også :-)
Image
Image
Post Reply