Andre jenter med Ducati 7xx eller 9xx her?
Andre jenter med Ducati 7xx eller 9xx her?
Det hadde vært kjempegøy å komme i kontakt med andre jenter med duc superbike:) Anyone out there??
Re: Andre jenter med Ducati 7xx eller 9xx her?
Tror du sliter litt med å finne dem, men jeg vet om et par inne på bike.no hvertfall. Kult med høner som kjører stilen fullt ut 

Her er ei!
Men foreløpig så sitter hu kun bakpå...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- 748R
- MC: 78 Harley Davidson Sportster
05 Honda TRX450R
07 Aprilia sr 50 R Factory - Location: Finnskogen
Kona mi kjører 748R og får seg 848 til jul, men hu er ikke noe ivrig forumbruker desverre 

xxx
Den som var/er til salgs ?vinc79 wrote:Her er ei!
Jepp, det stemmerGixxerman wrote:
Den som var/er til salgs ?
Var jævla nær å kjøpe den for å si det sånn. Fet sykkel, det skal sies, men dumme meg er powerjunkie så jeg klarte ikke å gi slipp på den jeg har.
Hater meg selv for det men
Fikk du solgt smykket ditt og eventuelt til hvilken pris ?

Lekkert
Hater meg selv for det men

Fikk du solgt smykket ditt og eventuelt til hvilken pris ?

Lekkert

Det ble ett salg ja, men jeg var kjøper!
Synd at det ikke er flere av oss... I dag pakerte jeg sykkelen min for sesongen, brakk foten, så det var ikke helt frivillig
Fikk rød gips da
Får håpe våren kommer tidlig...

- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Brakk foten? Og det sier du bare sånn i forbifarten? Hva skjedde?
Jeg sparket borti noe bare. Kjørte til legevakta og da ba dem meg bare parkere, for jeg fikk ikke lov til å kjøre sykkel med gips. Det er høyre ben og bakbremsen bruker jeg aldri, men det hjalp ikke. Så sikkert bra ut med fullt duc utstyr og krykker
Fikk rød gips da 

- Ulvinnen
He he, jeg vil tro at mange hadde stusset om de fikk se en mc-fører i stor fart med gips på ene benet! Rød gips har jeg aldri sett. Bilde?
er vel ikke ulovlig å kjøre sykkel med beinet i gips, bare veldig dumt. Krasjer man med gips blir den første skaden sannsynligvis veldig mye verre. Det er sikkert derfor at det ikke er lov å kjøre norsk RR med gips.
Rød gips er fint, men det er vel Ferrari-rød som Ducati har brukt i senere tid. Den råeste ducatiklassikeren er lakkert i sølv: 750SS fra 1974. Sølvmalt gips er sikkert noe man må fikse selv.
Min Ducati er lakkert som flagget, tricolore, det er en 750 F1 bare som er litt mer vanlig enn hønsetenner.
Nok om farger, god bedring og kjøp skikkelige støvler til neste sesong!
Rød gips er fint, men det er vel Ferrari-rød som Ducati har brukt i senere tid. Den råeste ducatiklassikeren er lakkert i sølv: 750SS fra 1974. Sølvmalt gips er sikkert noe man må fikse selv.
Min Ducati er lakkert som flagget, tricolore, det er en 750 F1 bare som er litt mer vanlig enn hønsetenner.
Nok om farger, god bedring og kjøp skikkelige støvler til neste sesong!
Her er et bilde, ikke så god kvalitet da. Gipsen ser orange ut, men den er veldig "ducati rød"
...
Sikkert ikke ulovlig å kjøre med gips, men det er kaldt og ikke så bra om en skulle være uheldig med endten å kælve eller kræsje. Ser nok litt rart ut også
Nei, en får bare innfinne seg med at sesongen er over 

Sikkert ikke ulovlig å kjøre med gips, men det er kaldt og ikke så bra om en skulle være uheldig med endten å kælve eller kræsje. Ser nok litt rart ut også

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Ulvinnen
Takk for titten, den gipsen var nesten litt stilig!
Når du først skulle være så uheldig å brekke beinet, så var det bra at det skjedde på slutten av sesongen, så du ikke går glipp av så mye kjøing. Du har sikkert grodd pent sammen igjen i god tid før vårsesongen. I mellomtiden kan du pynte gipsen med litt granbar, så er juledekorasjonen ordnet!
Når du først skulle være så uheldig å brekke beinet, så var det bra at det skjedde på slutten av sesongen, så du ikke går glipp av så mye kjøing. Du har sikkert grodd pent sammen igjen i god tid før vårsesongen. I mellomtiden kan du pynte gipsen med litt granbar, så er juledekorasjonen ordnet!