Oxtar Airtech, bruker erfaring og bruksområde

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
Pizzafordi
MC: Yamaha Yzf 600 Thundercat
Endelig kjøpt egen mc
Så blir det oppkjøring kansje mars, så jippi, brain trottle

Oxtar Airtech, bruker erfaring og bruksområde

Post by Pizzafordi »

http://www.hotrod.no/ProduktBilder/oxtar-airtech.jpg

Tenker å gå til innkjøp av sko til sykkel, denne var vist grei å se til, kan dekkes til så ser det ut som ecco sko. Samt den skal vist puste ganske bra, vil hjelpe når det er varmt og over lange distanser. Betyr det at det er en iskald støvel om vinteren? Det er goretex, vantett til en viss grad og kan finnes til en grei pris. Glidelås på innsiden.

Kansje noen har bruker erfaring og kan si det er en helt grei støvel til vanlig bruk og noen flere timers bruk i sesongen. Om det går ann å gå dem inn så det kan spaseres litt lett i byer og busker. Fiskestøvler? Så vantette er dem nok ikke men det er hull i armybootsa mine. Dem er gamle.

Hørte noe snakk om at gummi også smelter lett, gamlingen mente han hadde skinnsåle, ikke vet jeg. Men regner med potta sitter på rett plass på sykkelen jeg skal kjøpe.
Den Røde Fare

Re: Oxtar Airtech, bruker erfaring og bruksområde

Post by Den Røde Fare »

Goretex puster bare ut, ikke inn :)

Syntetiske tekstiler smelter lettere enn gummi, men slik skinnet er plassert på disse, skal man ha en svært underlig sittestilling for å klare å smelte noe på disse skoene.

Selv har jeg disse Image

De koster noen hundrelapper mer, men de er høyere og i helskinn. Jeg har plasket i digre dammer uten at de lekker.

Skal man ha noe mer luftig, tror jeg ikke goretexmembran er det mest behagelige, for å si det sånn...
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
FV

Post by FV »

Det virker som om du starter sesongen når oss andre avslutter den :lol: Er vel ikke så relevant om de er kalde om vinteren vel?
Pizzafordi
MC: Yamaha Yzf 600 Thundercat
Endelig kjøpt egen mc
Så blir det oppkjøring kansje mars, så jippi, brain trottle

Post by Pizzafordi »

vi har ikke vinter i stavanger, bare en richoering på frysepunktet i ny og ne.
Post Reply