jeg er 1.85 blir en mh rx for liten?
jeg er 1.85 blir en mh rx for liten?
som sakt lurer jeg på om en rx blir for liten når jeg er 1.85?
takker for svar
takker for svar
supermotard 4 ever:-D
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
Det er en grei moped det. Men den er ganske dyr!
Så hvis du tenker på å trimme, kan du heller skaffe deg en CBR, Roadwin, eller en av de andre billigere lettsyklene.
ikke dumme de heller. (bortsett fra Dealim "Jalla" Roadwin da...den er ikke noe serlig.) Yamaha har noen nye billige 4-taktere.
Ville vurdert det seriøst! Tenk hva du sparer når du skal ha billappen hvis du tar lettlappen nå!
Så hvis du tenker på å trimme, kan du heller skaffe deg en CBR, Roadwin, eller en av de andre billigere lettsyklene.
ikke dumme de heller. (bortsett fra Dealim "Jalla" Roadwin da...den er ikke noe serlig.) Yamaha har noen nye billige 4-taktere.
Ville vurdert det seriøst! Tenk hva du sparer når du skal ha billappen hvis du tar lettlappen nå!
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
det blir nok litt for dyrt med lett. når lappen kommer på ca 10 og sykkel 30, og jeg har bare 28 tusen å gå påÆ'ndalitten wrote:Det er en grei moped det. Men den er ganske dyr!
Så hvis du tenker på å trimme, kan du heller skaffe deg en CBR, Roadwin, eller en av de andre billigere lettsyklene.
ikke dumme de heller. (bortsett fra Dealim "Jalla" Roadwin da...den er ikke noe serlig.) Yamaha har noen nye billige 4-taktere.
Ville vurdert det seriøst! Tenk hva du sparer når du skal ha billappen hvis du tar lettlappen nå!
supermotard 4 ever:-D
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
-
- Posts: 32
- Joined: 22 May 2005 19:57
-
- Posts: 121
- Joined: 27 Jun 2005 12:47
- Location: Gjøvik
hva har du imot den?!Æ'ndalitten wrote:Det er en grei moped det. Men den er ganske dyr!
Så hvis du tenker på å trimme, kan du heller skaffe deg en CBR, Roadwin, eller en av de andre billigere lettsyklene.
ikke dumme de heller. (bortsett fra Dealim "Jalla" Roadwin da...den er ikke noe serlig.) Yamaha har noen nye billige 4-taktere.
Ville vurdert det seriøst! Tenk hva du sparer når du skal ha billappen hvis du tar lettlappen nå!
Cbr er jo minste fjærten du får kjøpt da!
kjørt Roadwin før?![/b]
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
Jeg kjører Roadwin på kjøreskolen, sier ikke at en sykkel er dårlig hvis jeg ikke har prøvd den.
Det som plager meg er: sykkelen rister alt for mye, speilene gir liten sikt bakover, lite kraft i sykkelen (dødt over 4000), går veldig dårlig med passasjer og den har verken tempraturviser eller sperre for start i gir. Girkassen stopper ikke når du er i første gir, du kan trykke og trykke uten å vite hvilket gir du er i. Hvis den står i gir og du prøver å starte, så starter den..
På CBR har du disse fordelene:Sykkelen rister mindre, God sikt i speilene, har temperaturviser, har sperre for girstart, dvs. at den ikke starter hvis sykkelen står i gir uten at klutsjen er inne.
Den drar også bedre med kun fører på, har en mye mindre dødgang på turtallsstigen (5-6000), og har også litt mer kraft med passasjer. I tillegg har du en sykkel fra et kjent og veletablert merke, og den kjente Honda-kvaliteten.
Det er min mening, og det er sikkert mange andre som er helt eller delvis enige der, men for all del, ikke ta det ille opp!
Eneste med Roadwin er at den ser større ut, og at du får litt lenger vei frem til styret, noe jeg ikke liker.
Men jeg referer til rompe-teorien: ...delt i to... og hvis du liker Roadwin, så respekterer jeg det!
Det som plager meg er: sykkelen rister alt for mye, speilene gir liten sikt bakover, lite kraft i sykkelen (dødt over 4000), går veldig dårlig med passasjer og den har verken tempraturviser eller sperre for start i gir. Girkassen stopper ikke når du er i første gir, du kan trykke og trykke uten å vite hvilket gir du er i. Hvis den står i gir og du prøver å starte, så starter den..
På CBR har du disse fordelene:Sykkelen rister mindre, God sikt i speilene, har temperaturviser, har sperre for girstart, dvs. at den ikke starter hvis sykkelen står i gir uten at klutsjen er inne.
Den drar også bedre med kun fører på, har en mye mindre dødgang på turtallsstigen (5-6000), og har også litt mer kraft med passasjer. I tillegg har du en sykkel fra et kjent og veletablert merke, og den kjente Honda-kvaliteten.
Det er min mening, og det er sikkert mange andre som er helt eller delvis enige der, men for all del, ikke ta det ille opp!
Eneste med Roadwin er at den ser større ut, og at du får litt lenger vei frem til styret, noe jeg ikke liker.
Men jeg referer til rompe-teorien: ...delt i to... og hvis du liker Roadwin, så respekterer jeg det!