moped kjøp
-
moped kjøp
Hei!
Noen som vet sånn ca hvor mye en grei 1986 mod. DT 50 er verdt?
Noen som vet sånn ca hvor mye en grei 1986 mod. DT 50 er verdt?
-
Re: moped kjøp
Jeg skal bare ha en ped jeg kan herje rundt i skogen med, men vil ikke at den må mekkes på hele tida (er ingen kløpper på det feltet) Er en 86 mod så gammal at jeg må drive å kjøpe nye deler en gang i måneden fordi alt ryker etter tur? Har sett på en til 5000 med deler til ca 3 peder til og ti dekk. Er dette et godt kjøp?
5000 er ikke mye. Og skal du herje med den, høres dette kjempebra ut. (altså, den sykkelen du ser på) 

-
Såklart! Kjøpte en dtr for 1 år siden som jeg ikke fikk prøvekjørt pga is, gjør ikke det igjen
Lurte bare på om du tror jeg kommer til å måtte kjøpe masse nye deler, eller om det er en kvalitetsped...?

Lurte bare på om du tror jeg kommer til å måtte kjøpe masse nye deler, eller om det er en kvalitetsped...?

Hehe. Jeg tror nesten vi må få en annen til å overta her. Kan ikke si jeg vet så mye om god kjøp og salg 

-
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
Det kommer jo ann på hvordan den er brukt...johannes_str wrote:Lurte bare på om du tror jeg kommer til å måtte kjøpe masse nye deler, eller om det er en kvalitetsped...?
La oss si at det er en som har kjørt den mye i skogen, og ødelagt mye på den, så er det nye deler som må kjøpes...
er den brukt etter en vei, så er det stortsett lite nye deler som trenges

du har ikke en salgs annongse, så vi får se?
jeg selger Chopper