Har vel vært slappe tilstander på bøter og slikt i trafikken, over dammen, men det her fikk meg til å få hakaslepp. 10år er virkelig seriøs bissniss

Mener du at det ikke er riktig å handle strengt forebyggende og reagerende slik boka fremlegger?Baron von Waffel wrote: USA har jo en tendens til å tenke bibel. Og straffenivået i den boka er kraftig.
Nåja, nå sier du i grunnen at enhver bonde i utgangspunktet er fortapt. De strør jo om seg med frø både titt og ofte.Lølle wrote: Hva som skjer hvis du lar dine frø falle til jorden, vil jeg ikke engang gå inn på, det sier seg selv!![]()
Da jeg leste de første ordene, trodde jeg du skulle et annet sted med den der, men heldigvis ikkeBanditbiker wrote:Nåja, nå sier du i grunnen at enhver bonde i utgangspunktet er fortapt. De strør jo om seg med frø både titt og ofte.Lølle wrote: Hva som skjer hvis du lar dine frø falle til jorden, vil jeg ikke engang gå inn på, det sier seg selv!![]()
Hvis jeg har rett i hva jeg tror du trodde jeg mente... så tror jeg det, ja.Banditbiker wrote:Av en eller annen grunn har jeg en aldri så liten mistanke om hva det var du først trodde.![]()
Nei, slikt holder vi utenfor dette fora tror jeg
Jeg har vært i hele Florida opp til flere ganger, og jeg er enig med deg - nesten ingen MC'r.Asker_Alex wrote:Det står at Florida har et motorsykkel problem, det er ikke jeg enig i. Når jeg var der nede, så så jeg minimalt med sykler, og vis jeg så en sykkel så var den en Harley som ble kjørt av en idiot uten hjelm mens han tok en røyk.
Men nå har ikke jeg vært i hele Florida da
jeg har en følelse av at jeg skal la være å tolke dere for mye, mannfolk er ikke mulig å forstå seg på uansett.Banditbiker wrote:![]()
Nå begynner det å bli sånn passe 'krypto' over det hele.![]()
*Humrer for meg selv*