VÃ¥r nasjonaldag?
VÃ¥r nasjonaldag?
Har MC folka en nasjonaldag? En dag som er årets første kjøretur? Og en dag som er årets siste?

Re: VÃ¥r nasjonaldag?
Årets første, eller ihvertfall som en åpning, for mange er vel Mjøsa rundt 1. mai... Ihvertfall av de som er akseptabel kjørbar distanse.
Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Ikke noen konkret dato, men jeg synes virkelig at sesongen er i ferd med å bli i overkant avkorta om man ikke kommer i gang før 15. mars.Moses wrote:Har MC folka en nasjonaldag? En dag som er årets første kjøretur? Og en dag som er årets siste?
Jeg synes mai er fin tid. Men så klart, er det mulig starter folk opp mye tidligere

Starter i april men er vel ikke før juni det begynner å bli levelig 

-
Jeg ser for meg at noen har en vesentlig kortere sesong enn andre
Er det problemer med å få start tidligere i sesongen, eller er det fare for at plasten ikke greier temperaturen, eller er folk rett og slett for 'myggete' ?
At folk gidder å korte ned sesongen frivillig med en måned eller to, er 'beyond my mind'
EDIT: Tyrkleif

Er det problemer med å få start tidligere i sesongen, eller er det fare for at plasten ikke greier temperaturen, eller er folk rett og slett for 'myggete' ?
At folk gidder å korte ned sesongen frivillig med en måned eller to, er 'beyond my mind'

Last edited by Banditbiker on 19 Dec 2007 19:57, edited 1 time in total.
Enig der!
Det å korte ned sesongen frivillig er "faaar beyond my mind"
Så snart snøen blir borte og søstra mi gir meg tilbake nøklene mine, er det en ny sesong!
Så snart snøen blir borte og søstra mi gir meg tilbake nøklene mine, er det en ny sesong!

1 mai er det vårmønstring her
må vel vere det nermeste en nasjonaldag man kommer 

triumph sprint st 2000mod
kawasaki z1000j 1982mod
kawasaki vn15 vulcan 1996mod
kawasaki z1000j 1982mod
kawasaki vn15 vulcan 1996mod
-
Jeg skal be for at din søster tenker de riktige tankerMoses wrote:Enig der!

Banditbiker wrote:Jeg ser for meg at noen har en vesentlig kortere sesong enn andre![]()
Her jeg bor er det så og si is fra oktober til langt uti april, så uansett om det er helt bart lengre ned kommer jeg meg ikke unna den jevla isen

Så sesongen blir vel kortet ned en veldig stor del der ja..
-
Du lure it'j mæ. Husk æ e våkst opp i Trondjæmm, å kjeinne fårhåilla godt oppi dær.EvenDeven wrote:Banditbiker wrote:Jeg ser for meg at noen har en vesentlig kortere sesong enn andre![]()
Her jeg bor er det så og si is fra oktober til langt uti april, så uansett om det er helt bart lengre ned kommer jeg meg ikke unna den jevla isen![]()
Så sesongen blir vel kortet ned en veldig stor del der ja..

Sesongen min begynner 1. Januar og slutter 31. (eller 30.) desember 

- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Sesongen slutter første gang de salter veiene. Og jeg kommer nok ikke til å sterte den for kjøring i Norge før vinterens salt er rent bort med vårsmeltingen og veiene begynner å bli fri for grus. Og dermed regner jeg med sesongstart etter påske.
Men de helgene som kommer etter påske i år har jo også noen flotte muligheter for skiturer på fjellet i helgene.
Men de helgene som kommer etter påske i år har jo også noen flotte muligheter for skiturer på fjellet i helgene.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Du Banditbiker, har du egentle vært oppå Vikhammeråsen nån gang?
Hvess du har d, og sei at Trondhjæmmsforholdan e bra, da må du ha virri dær uti juli eingang..
Hvess du har d, og sei at Trondhjæmmsforholdan e bra, da må du ha virri dær uti juli eingang..