Er du nervøs i dag? (MMS på avveie)
- Petterjacobsen
- MC: 2003 GSXR 750 med div mods.
Er du nervøs i dag? (MMS på avveie)
Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Re: Er du nervøs i dag? (MMS på avveie)
Ikke nervøs i det hele tatt, siden jeg ikke sender inn bilder til sånt, men tror NRK burde være litt nervøse i forhold til mulige klager.. Vet at jeg ikke hadde vært noe fornøyd over å havne i den boka, selv om jeg hadde sendt inn bilde til Svisj..
Shit shit shit

-
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
hvis du er så dum og sender inn bilder av deg selv, til et TV program, så kan du bare regne med det.. det gjelder alt..
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Selvsagt burde man ikke sende fra seg bilder man ikke vil skal bli offentlige, men man samtykker på ingen måte å puttet i en bok når avtalen er at bildene skal slettes etter en måned. Enda værre er det hvis man sender inn et bilde av en annen (dama/typen). Da skal faktisk personen på bildet ha godkjent at det skal brukes i boka. Og det tror jeg ikke de har gjort for noen av bildene.. Hadde dette skjedd i USA hadde han blitt saksøkt ca 40 000 gangeralexanderyi wrote:hvis du er så dum og sender inn bilder av deg selv, til et TV program, så kan du bare regne med det.. det gjelder alt..

Haha jævla bra
Nei fjortis TV er ikke noe jeg gidder å sløse bort tia på gitt. Helt fantastisk irriterende kjedelig å titte på chatte tv 

Når du sender inn bilder til slikt så samtykker du samtidig puplisering av disse bildene....demons wrote:Selvsagt burde man ikke sende fra seg bilder man ikke vil skal bli offentlige, men man samtykker på ingen måte å puttet i en bok når avtalen er at bildene skal slettes etter en måned. Enda værre er det hvis man sender inn et bilde av en annen (dama/typen). Da skal faktisk personen på bildet ha godkjent at det skal brukes i boka. Og det tror jeg ikke de har gjort for noen av bildene.. Hadde dette skjedd i USA hadde han blitt saksøkt ca 40 000 gangeralexanderyi wrote:hvis du er så dum og sender inn bilder av deg selv, til et TV program, så kan du bare regne med det.. det gjelder alt..
så....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!